פיטר גבריאל I/O

פיטר גבריאל I/O

שנים עשר השירים של Dark-Side או Bright-Side, מציגים את גבריאל כאחד האמנים החדשניים והנועזים בתקופתו.

4.5/5

אחרי יותר מ-20 שנה בהתהוות, סוף סוף יצא לאור i/o, האלבום הראשון של פיטר גבריאל עם חומרים חדשים מאז Up של 2002. במהלך 2023, פיטר הוציא שיר חדש מדי כל ירח מלא. עכשיו הגיע הזמן להאזין לפאזל המוסיקלי השלם ולהתפעל מהיצירה הסופית והשלמה. ואיזו יצירה – 12 רצועות של עוצמה ויופי מספקים אישור לא רק ליכולתו המתמשכת של פיטר לכתוב שירים מצוינים אלא גם לקול המרגש הזה, שנשמע בשיא בשלותו .
השירים האינטליגנטיים  – לרוב מעוררי מחשבה – מתמודדים עם החיים והיקום.
את החיבור שלנו לעולם הסובב אותנו  מביע גבריאל ב– 'אני רק חלק מהכל', ברצועה שנקרא כשם האלבום. וזהו מוטיב חוזר. גבריאל עוסק בזמן החולף, במוות,  לצד נושאים כמו חוסר צדק,  ושורשי הטרור. עם זאת לאורך האלבום מצב הרוח לעולם אינו מיואש; לעתים קרובות משמח ובסופו של דבר מלא בתקווה, ,במיוחד שיר הסיום האופטימי להחריד, Live and Let Live. השיא של התקליט – Four Kinds of Horses, בעוד שהאלגיה האימהית And Still מרגישה כמו השיר הכי ופגיע שהוא שר אי פעם.
זהו  לא רק אוסף של תריסר שירים, אלא מלאכת מחשבת של הפקה. ה – ה-Bright-Side Mix, שהפיק Mark 'Spike' Stent וה-Dark-Side Mix, כפי שעוצב מחדש על ידי Tchad Blake. t. אלה שניים מהרה-מיקסרים הגדולים בעולם, והם העניקו לשירים גוונים אומנותיים יחודיים.
פיטר גם הזמין מגוון של אמנים חזותיים לתרום יצירת אמנות שתלווה כל רצועה. תריסר האמנים יוצרים צוות מרשים ביותר של משתפי פעולה.
זה מרשים שגבריאל עדיין יכול למצוא דרכים חדשות וייחודיות להציג את האמנות שלו לעולם, והמיקסים הכפולים של האלבום הזה רק מוסיפים למיסטיקה הניואנסית של גישתו. שנים עשר השירים של Dark-Side או Bright-Side, מציגים את גבריאל כאחד האמנים החדשניים והנועזים בתקופתו.

פיטר גבריאל

share

2 אהבו את זה

share

2 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן