פיטר הוק, ממייסדי Joy Division ו- New Order מגיע להופעה אחת בישראל

/5

פיטר הוק, הנחשב לאחד מהאבות המייסדים של הפוסט פאנק וחבר Joy Division ו – New Order, מגיע להופעה אחת בנובמבר ברידינג ג'. הוק ייסד ב 1976 במנצ'סטר יחד עם איאן קרטיס את Joy Division, הלהקה היתה אחראית על כמה מהלהיטים הגדולים של הזרם, בין היתר "Love Will Tear us Apart". לאחר מותו הטראגי של הסולן קרטיס שהתאבד ב 1980, המשיכה הלהקה להופיע ולהקליט ושינתה את שמה ל "New Order". השילוב החדש והמקורי בין צלילים אלקטרוניים לבסיס של גיטרה-בס-תופים, הסינתפופ-טכנו,הביא להרכב  הל מאזינים מגוון ושונה מזה של ג'וי דיוויז'ן. ניו אורדר הוציאה 8 תקליטים שנעו בין סגנונות שונים. הלהקה זכתה בפרס "Godlike Geniuses" שמקביל לפרס מפעל חיים על ידי מגזין NME.
חלק גדול מההיסטוריה של ג'וי דיוויז'ן הוצג בסרט הקולנוע "אנשי המסיבות", ודמותו הייחודית של הוק כיכבה בסרט זה וגם בסרט "קונטרול" המבוסס על חייו של קרטיס. ב-2007 הודיע הוק על הפסקת השת"פ עם ברנדון סאמנר, ובכך על סיום דרכה של ניו אורדר. מאז 2007 הוק חבר ללהקת The Light, הרכב שמופיע ברחבי העולם עם ביצועים לאלבומים עתירי השבחים "Closer" ו-"Undiscovered Pleasures" בהפקת מרטין האנט שנחשבים מכונני ז'אנר הפוסט-פאנק והשפעתם על דורות של מוזיקאים מורגשת עד היום. הופעתו של הוק בישראל תתבסס על שני האלבומים.
בתזמון מדויק עם ההופעה החד פעמית, וכחלק מחגיגות 30 שנה ל New Order, יצא האלבום "Total: from Joy Division to New Order" (לב גרופ מדיה) המאגד לראשונה חומרים של שתי הלהקות, מהחשובות בהיסטוריה של המוסיקה הבריטית.

הרכב: Peter Hook – Vocals & Bass Guitar, Andrew Poole – Keyboards, Nathan Wason – Guitar, Jack Bates  Bass Guitar, Paul Kehoe – Drums


פיטר הוק בהופעה, רביעי, 23/11, רדינג 3 ת"א

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן