קולדפליי את סלינה גומז Let Somebody Go

קולדפליי את סלינה גומז Let Somebody Go

Coldplay וסלינה גומז משתפים בסרטון חדש לדואט שלהם

4/5

תעשיית הפופ עובדת שעות נוספות גם בימי מגיפה. צפו בקליפ השחור-לבן, שביים דייב מאיירס לקולדפליי ולסלינה גומז. הקליפ,הוא את סולן להקת קולדפליי כריס מרטין ואת סלינה גומז מרחפים בעולם הסוריאליזם המתועש, כשהם "מתמודדים" לחוד וביחד  עם הכאב של לשחרר אדם אהוב. הסרטון בשחור-לבן, נפתח עם מרטין, (44), וגומז, (29), בחיבוק רגשי לפני שהוא שר, "הייתה לנו אהבה כזו / חשבתי שזה לא ייגמר לעולם".

שני הכוכבים נכנסים לאחר מכן לבדידות רגשית, מושיטים יד אחד אל השני אבל לא מצליחים להיפגש, מטפסים על גרם מדרגות בלתי נגמר לפני שהאדמה קורסת מתחתיהם. לאחר מכן הם תופסים זה את זה כשהם נופלים. בסופו של דבר שניהם שוברים את אחיזתם זה מזה, ונמשכים לכיוונים מנוגדים ומרפים. הסרטון מסתיים בחזרה לתצלום החיבוק הרגשי שלהם בפתיח. הבלדה הנוגה אומרת: אנשים יכולים לחלוק רגעים יקרים, אבל עדיין, עלולים  לא להיות ביחד. כמה נדוש אבל ואללה נכון: כשאתה מאוהב במישהו, הכל נראה פשוט יותר בהיר וטוב יותר. אבל כששברון הלב מכה, הכל נהיה חשוך. זה כאילו כל הכוכבים כבו בהרף עין.

You gave everything this golden glow
Now turn off all the stars, ’cause this I know

השירה של סלינה גומז משמשת כמקבילה הנשית בסיפור האהבה הטרגי הזה. היא נזכרת בכל הסערות שהם עברו כזוג וכמה הן חזקו אותם כזוג. אבל כשמגיע הזמן להרפות, אף אחד מהם לא יכול לעשות הרבה בנידון.

השיר לקוח מהאלבום האחרון של קולדפליי 'Music Of The Spheres', שיצא באוקטובר האחרון. קולדפליי וגומז הציגו את שיתוף הפעולה שלהם בשידור חי ב-The Late Late Show עם ג'יימס קורדן.

מרטין אישר לאחרונה שאחד משלושת האלבומים האחרונים של קולדפליי ייכתב כמחזמר. הוא סיפר למנחה אלן דג'נרס, שהלהקה מעוניינת לעשות "מחזמר קולנוע", לפני שהתבדח שהוא ייקרא איסט סייד סטורי.
"אני חושב שעם הזמן למדנו… אנחנו כל כך בני מזל שאנחנו יכולים פשוט לבחון את מה שמרגיש נכון, וזה מה שהחלטנו לעשות. זו הסיבה שהמוזיקה שלנו משתנה קצת: לפעמים אנחנו מאבדים אנשים ואנחנו מכניסים אנשים אחרים".
"Let Somebody Go" נחשב בעיני רוב המבקרים כנקודת השיא של האלבום. ג'ון דולן מ"רולינג סטון" כינה אותו "בחינה רכה שלאחר הפרידה שיש לו יותר חום וחן מאשר האהבה המרוסקת של רוב האמנים".

ביקורת Music Of The Spheres

קולדפליי את סלינה גומז Let Somebody Go

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן