קיילי מינוג Tension

קיילי מינוג Tension

זהו אלבום אסקפיסטי, דאנס-פופ עם טעמים שנלקחו ממגמות המתאימות למידותיה ולדיסקוגרפיה הנרחבת משלה.

4/5

קיילי מינוג מחזירה לרחבות ריקודים אופוריים ולפופ לוהט. 'Tension' הוא אחד-עשר רצועות של מנגינות פופ משמחות, מענגות.
תפוס את הרגע, עם האלקטרו ההיפנוטי של 'Padam Padam' שפותח את האלבום. על ‘Tension’,, קיילי אומרת, "התחלתי את האלבום הזה בראש פתוח ודף ריק. בניגוד לשני האלבומים האחרונים שלי לא היה לי 'נושא', זה היה למצוא מחדש את הלב או או לכייף על הפנטזיה של אותו רגע ותמיד לנסות לשרת את השיר.
"רציתי לחגוג את האינדיבידואליות של כל שיר ולצלול לתוך החופש הזה. הייתי אומרת, שהאלבום שזה שילוב של השתקפות אישית וחזרה למועדונים . הקריירה הנוצצת של קיילי צברה מכירות של למעלה מ-80 מיליון תקליטים ברחבי העולם, 5 מיליארד סטרימינג ו-8 אלבומים במקום הראון בבריטניה.
גם הפעם הוצב רף גבוה: שלושה פרסי BRIT  שני פרסי MTV וגראמי. הופעתה בפסטיבל גלסטונברי ב-2019 הייתה רגע הטלוויזיה הנצפה ביותר בתולדות הפסטיבל. במובנים רבים כל כך היא עומדת לבד בזירת הפופ, שומרת על קווי המתאר שלה, מושרשת היטב בהווה תוך שהיא מגדירה וחוגגת חלק גדול מהעבר שלה.
מינוג ומשתפי פעולה, ביף סטנארד ודאק בלקוול – שניהם עבדו על אלבומה האחרון, 'Disco' מ-2020 – חוזרים לדאנס-פופ עם טעמים שנלקחו ממגמות המתאימות למידותיה ולדיסקוגרפיה הנרחבת משלה. כל האלבום נמשך 36 דקות בלי בלדות.
מבחינת מילים, 'Tension' הוא אלבום אסקפיסטי אולי סקסי יותר מכל אלבום מאז 'X' של 2007 כמו המשפט מהשיר Tension – "אוי אלוהים, גע בי ממש שם!" זבו האלבום הכי מגובש גם חושפני של מינוג, מתנגן כמו בילוי מהנה ופלרטטני עם חברה ותיקה שלעולם לא מעמיסה עליך בבעיות שלה. בין אם אתה מכיר את מינוג ובין אם לא – תרצה להצטרף למסיבה

 

קיילי מינוג פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן