קינגס אוף ליאון When You See Yourself

קינגס אוף ליאון When You See Yourself

זה אלבום שמראה את הבגרות של הצליל של KOL, וכיצד הם צברו ביטחון בעצמם כדי לנסות דברים חדשים

4/5

נאשוויל על הקו. האחים פולוויל המתקראים ע"ש סבם "ליאון" כבר 22 שנים באולפנים ובדרכי הרוק הדרומי בואכה רוק אלטרנטיב.העוקבים אחרי הלהקה הזו יצביעו על ‘Youth & Young Manhood’, אלבום הבכורה שיצא ב-2003. בחדש הם רחוקים משם. כשאתה רואה את עצמך', אלבום אולפן שמיני, רואה את קינגס אוף ליאון מערבים ישן בחדש, ומכל מקום מציג אותם בבשלותם. אחרי אלבומים טובים כמו "Only By The Night" , עם הלהיטים "Sex On Fire" ו- "Use Somebody" שיצרו להם סוף סוף מעריצים בארה"ב.
הם יתענגו גם על "כשאתה רואה את עצמך" המשדר נגיעות נוסטלגיות בזמן הנכון, במקום הנכון. זה אלבום שמראה את הבגרות של הצליל של KOL, וכיצד הם צברו ביטחון בעצמם כדי לנסות דברים חדשים. קחו את ב "100,000 אנשים", קלייב פולוויל שר על אהבה כהגנה מפני העגמומיות של היום-יום שיר איטי ורך, המזכיר מעט את קולדפליי, אבל יותר ייחודי, אלטרנטיב. לאורך כל הדרך, המפיק מרקוס דרבס (קולדפליי, ממפורד ובניו) מעניק לכל שיר ברק חינני, בין אם בשיר הרומנטיקה הרכה-רוקית "קלייר ואדי" ובין אם "סופרמרקט" מלא האווירה, עם קו הבס הגותי.
האחים  פולוויל  נתן וג'ארד, ובן הדוד מתיו חוזרים גם לאזורים של ‘Only By the Night’ אלבומם מ-2008 שזכה בשלושה גראמי, ובסך הכל זהו אוסף שירים מהטובים ש KOL יכולה להציג הגם שאין כאן כמעט להיטים יכבשו את פסגות המצעדים. מצד שני זה אלבום שמזמין להאזנות נוספות ומתגמל.

קינגס אוף ליאון When You See Yourself פייסבוק

Kings Of Leon The Bandit

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן