קניה ווסט Donda

קניה ווסט עולה באש בקליפ חדש לשיר Come To Life מתוך האלבום DONDA

ווסט נותר אחד המוזיקאים המפורסמים בעולם, אם כי המוזיקה שלו כשלעצמה לא ממש הצדיקה התהילה הזו במשך חמש שנים לפחות.

/5

קניה ווסט משחרר קליפ ל‘Come To Life’, מתוך אלבומו האחרון, העשירי,  DONDA. הסרטון מכיל תמונות מאירוע ההאזנה ל'DONDA' בשיקגו ב -26 באוגוסט, שהיה השלישי והאחרון שלו לפני צאתו ביום ראשון (29 באוגוסט). במסגרת האירוע קניה שחזר את הבית בו גדל בשיקגו ו"אירח" במרפסת של הבית חלק מהאמנים שהשתתפו באלבום כמו טראוויס סקוט, דון טוליבר, דה בייבי ומרילין מנסון.
הסרטון לוכד את הרגע מהאירוע שבו ווסט, הלבוש בציוד מגן, הוצת. עם כיבוי הלהבות, הוא התאחד עם שותפתו לשעבר, קים קרדשיאן, שלבש שמלת כלה. האירוע התקיים באצטדיון Soldier Field בשיקגו והוקרן באתר Apple Music.
'DONDA' שבר שיאי סטרימינג, כאשר 19 משיריו היו בשלב מסוים במצעד 20 המובילים ב- Apple Music בלמעלה ממאה מדינות.
ביקורות? הגרדיאן הבריטי נתן 2 כוכבים בלבד. "ברוב אלבומיו הוא השתמש בסיעור מוחות עם כוכבים אורחים אורח כדי לנהל דיאלוג עם התרבות העכשווית, אך הוא מעולם לא הואפל על ידם כמו כאן".
האלבום החדש של קניה ווסט נפתח בשיר הנושא את שם אמו שמתה, רצועה חסרת קצב על מעצרו ושהותו בכלא.
שלוש וחצי הדקות הראשונות של דונדה הוא סוג של סוויטה הרפתקנית מבחינה מוזיקלית, שהפכה את ווסט לאחד האמנים הנערצים ביותר במאה זו. ווסט נותר אחד המוזיקאים המפורסמים בעולם, אם כי המוזיקה שלו כשלעצמה לא ממש הצדיקה התהילה הזו במשך חמש שנים לפחות. הוא יצר יותר כותרות בשל התנהגותו הציבורית – פגישותיו עם דונלד טראמפ, הערותיו בראיונות בצהובונים וברדיו, גירושיו – כל אלה יצרו ניכור כלשהו עם מעריציו, אבל השאירו אותו רלוונטי.

Kanye West – Come to Life

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן