אנדראה בוצ'לי שרה ברייטמן זמרי קרוס אובר

קרוס אובר סינגרס: זמרים חוצי ז'אנרים

/5

זמר קרוסאובר הוא שמצליח למזג כמה ז'אנרים או סגנונות מוסיקה, מתקשה להיות מקובע לסגנון או סגנון ווקאלי מסוים ועם זאת שואף להיות ייחודי.
פעמים רבות זמר הקרוסאובר ירצה להתנסות בשניים-שלושה ז'אנרים שונים ולהשתמש בהשפעות אלה כדי ליצור סגנון משלו, לגשר על הפער בין הסגנונות המועדפים עליו, כדי להניח את הבסיס לסגנון שהוא לגמרי שלו.
זמר קרוסאובר קלאסי הוא בדרך כלל בעל השכלה קלאסית, ששר גם רפרטואר פופ, מיוזיקאל, ג'אז. שמות בולטים: דיוויד פלס, ג'וש גרובן, ג'קי איבנקו, שרה ברייטמן, שרלוט צ'רץ', קתרין ג'נקינס, אנדראה בוצ'לי, אמה שפלן.
ישנם תפיסות מוטעות נפוצות רבות הקשורות לזמר הקרוסאובר.
1. זמרי מוצלב ז'אנרים הם זמרי אופרה כושלים 2. הקול שלהם חסר את המנעד הגבוה ביותר 3. משתעממים ממוסיקה יתר דרמטית. 4. מתקשים להתמודד עם טקסטים אופראיים.
מי שחושב להמשיך בקריירה כזמר קרוסאובר, בטח מודע לכך שאף אחת מההנחות הנ"ל לגבי זמרי קרוסאובר אינה נכונה. זמרי מיוזיקאל וג'אז אינם אובססיביים באשר לטווחים הטונאליים שלהם. במוסיקה פופ מיינסטרים, ג'אז, חשוב לדעת שהזמר או הזמרת מחוברים בטבורם לז'אנר. אם אתה לא נשמע טוב בסוג מסוים של מוזיקה, אתה צריך למצוא סוג אחר של רפרטואר כדי למכור עצמך. מוזיקאים רבים יכולים לשיר סוגים שונים של רפרטואר ונשמעים נפלא.

על מוסיקת קרוסאובר 

אנדראה בוצ'לי שרה ברייטמן  – Time To Say Goodbye

סלין דיון ואיל דיבו – I believe in you-Je crois en toi

Katherine Jenkins, Alberto Urso – Cinema Paradiso

ג'וש גרובן  – Aléjate צולם לייב ביוני 2020

אנדראה בוצ'לי סלין דיון – The Prayer

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן