רוסליה והוויקנד LA FAMA

רוסליה והוויקנד LA FAMA

הזוג מתחבר הכי ממוסחר בדואט חושני של מוסיקה וכוריאוגרפיה בשיר האומר דברים על תהילה מפתה ומעוורת

4/5

רוסליה מגייסת את דה וויקנד למה שצפוי להיות הלהיט החדש שלה בסגנון בצ'אטה (Bachata) ריקוד לטיני פופולרי, שמקורו ברפובליקה הדומיניקנית, נחשב רומנטי ואינטימי יותר מריקודי זוגות לטיניים אחרים כגון סלסה. השורשים החושניים של הז'אנר משתלבים עם פופ עכשווי  בשיר על ריגושים של אהבה חדשה.
יש כאן פרק המשך: האטרקציה שלה ברמיקס למגה-להיט "Blinding Lights" של דה וויקנד היתה הגיונית לחלוטין בהתחשב בנטייתו של הזמר והיוצר הקנדי להיברידיות פופ טעונת רגשיות. המוזיקה שלהם מתענגת על תערובת המכילה אהבה ותשוקה של לא רק לחיות את הרגע אלא להיות המומים ממנו.
"La Fama", הוא הסינגל המוביל מתוך אלבום האולפן השלישי של רוזליה, Motomami. הזוג מתחבר הכי ממוסחר בדואט חושני של מוסיקה וכוריאוגרפיה בשיר האומר דברים על תהילה מפתה ומעוורת: "אתה יודע שהיא קנאית שלעולם לא אסמוך עליה/אם תרצה, תשכב איתה אבל אל תילכד). ככוכבי פופ עולמיים, השניים מבינים את החיבוק ההפכפך של התהילה והם בודקים את החרב הפיפיות שלה ביופי פרוורטי.

"תהילה היא מאהבת רעה והיא לא תאהב אותי באמת. היא בוגדנית מדי, וכשהיא באה, היא עוזבת אני יודעת שהיא תקנא, אני לעולם לא אבטח בה , אני מתעלסת איתה, אבל לעולם לא אתחתן איתה. אין סיכוי שהאובססיה הזו עוזבת אותי נעלמת עדיין לא למדתי את הדרך. אין סיכוי שהיא נעלמת…"

רוסליה פייסבוק

רוסליה והוויקנד LA FAMA

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן