שד סוון A Matter Of Time

שד סוון A Matter Of Time

להקת בריטפופ מודל מגיעה לפסגת מצעד האלבומים 33 שנה אחרח שהוקמה

3.5/5

Shed Seven הם להקת רוק אלטרנטיבית, שהוקמה ביורק בשנת 1990, אחת הלהקת שתרמו לסצנת מוזיקת הבריטפופ של שנות ה-90. הם כללו במקור את הזמר ריק ויטר, הגיטריסט/קלידן ג'ו ג'ונסון, הבסיסט טום גלדווין והמתופף אלן ליץ'. מאוחר יותר הוחלף ג'ונסון בפול בנקס. הרכב מאוחר יותר של הלהקה כלל גם את ג'ונסון וגם בנקס.

הם השתייכו לגל הפוסט-סמית'ס של מוזיקאים בריטיים כמו The Sundays ו-Marion, עם סאונד שנשען במידה רבה על צליל גיטרות מורכב. . בשיא הפופולריות שלהם בין 1994 ל-1999 היו להם חמישה עשר סינגלים בטופ 40 וארבעה אלבומים מ-20 המובילים בבריטניה. הלהקה התפרקה רשמית ב-2003, אך עברה רפורמה לקראת סיבוב הופעות הלהיטים הגדולים ביולי 2007.
Shed Seven המשיכה לנגן הופעות ברחבי בריטניה מעת לעת עד שהוציאה אלבום אולפן חדש ב-2017 עם ההכרזה על Instant Pleasures. אלבומם האחרון A Matter of Time, יצא ב-5 בינואר 2024 והפך לאלבום הראשון בקריירה שלהם שהגיע לראש מצעד מכירות האלבומים בבריטניה. .

מיוחדים הם שירי האירוח של האלבום, לורן מקלור שיצרה הרמוניה מושלמת עם הסולן ריק וויטר ב -Tripping With You go, ו – In Ecstasy עם Rowetta.
אלבום אקלקטי מבלדות עדינות ועד פוסט פאנק. לא ממציאים את הגלגל מחדש, אבל 'עניין של זמן' יעיל להפליא במה שהוא עושה. אלבום אקלקטי , כתיבת השירים מוכוונת לקולו של ריק ויטר, ולסוג הדמות שלקח לו 30 שנה להגדיר. זה מרגיש כמו מכתב אהבה למעריצים  הותיקים שלהם.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן