ברייטמן, זמרת קלאסית, רוכבת על טרנד הוורלד מיוסיק בדיסק כפול , שנשמע כמחזמר. הפתיחה האוריינטאל-תיכונית-אמביינט-דאנס אלקטרונית של HAREM (הרמון) מסמנת המגמה: עיבודי כלאיים אקזוטיים, סאונד אלקטרוני יותר אופנתי מאשר מובנה. השיר הוא חידוש לשיר הידוע "קנסו דו מאר" המוכר מדולצ’ה פונטס הפורטוגזית.
יצא משהו ספקטקולרי מעט ממוסחר. גרסתה ל"ווט א וונדרפול וורלד" המוכר מלואי ארמסטרונג, הופכת לאופרת רוק בסטייל אנדרו וובר. "ימים מסתוריים", רצועה מס. 7 היא גרסה לשיר של עופרה חזה הכוללת סימפול קולה. באלבום מתארחים הכנר הקנדי המסחרר נייג’ל קנדי, הזמר העיראקי קדים אל-סאהיר, נטשה אטלס, The Journey Home מהמחזמר ההודי "חלומות בומביי". הרב תרבותיות מזמנת מוסיקאים מקהיר לצד הפילהרמונית של פראג. ברייטמן נשארת ברייטמן ב"איזה יום יפה" מתוך "מאדאם בטרפליי" לפוצ’יני. הדיסק השני במסגרת המהדורה המיוחדת כולל בין השאר את הוידאו של HAREM וסרט על הפקתו. הדיסק שהוא סיכום התוצאה של טרנדים מוסיקליים, עם לא מעט הרבה קיטש תזמורתי וקצת פחות ברייטמן עצמה, אבל ברמה הפקה מעוררת קנאה.
וידיאו: What A Wonderful World
תגובה אחת
הייתי בהופעה של סזריה בהיכל התרבות- מצד אחד נהניתי מאוד מאוד מאוד- מאחר ואני מעריצה אותה במיוחד- הקול הקטיפתי שלה חודר ללב ומרטיט .
ומצד שני– הקהל היה כל כך קר- כל כך פסיבי- פשוט ישב והקשיב..
המוסיקה מדהימה וקשה לשבת כך סתם ולהקשיב- לא הפסקתי לרקוד ולשיר איתה (אפילו קיבלתי הערות שאני מפריעה)
רק בשיר האחרון התעורר הקהל וגלש לקדמת האולם ופרץ בריקודים סוערים…
כמה זמן לוקח לרגש לצאת?
האם צפויה לה הופעה נוספת בארץ?