סולו
פסנתרן הג'אז של פט מת'יני הלך למקומות שפסנתרנים אחרים לא היו בהם. התוצאה היא טקסטורה עשירה של הפסנתר, במיוחד "אנחנו בודדים" קטע של 10 דקות, הרבה אווירה שיוצר האילתור, מעין מצבי רוח של גאות ושפל, מעברים יפהפיים. מה שמאפיין את
פסנתרן הג'אז של פט מת'יני הלך למקומות שפסנתרנים אחרים לא היו בהם. התוצאה היא טקסטורה עשירה של הפסנתר, במיוחד "אנחנו בודדים" קטע של 10 דקות, הרבה אווירה שיוצר האילתור, מעין מצבי רוח של גאות ושפל, מעברים יפהפיים. מה שמאפיין את
מי ראה את הלהיט הזה בלונדון? באחת הפעמים שהייתי בלונדון פשוט לא הצלחתי להשיג כרטיסים למיוזיקאל הזה. זה נחשב להיט מטורף. המחזמר מתבסס על מיקבץ להיטי "אבבא", אבל יש פה יותר מסתם חיקוי של "אבבא" הלהקה השוודית המצליחה ביותר בכל
"והשירים האלה שאני שרה/ האם הם אומרים משהו/ לאנשים שאני שרה להם/ אנשים כמוך" (מתוך "השירים שאנחנו שרים") אני שומע קול סקסי מלוחשש, ונזכר באמא שלה ג'ין בירקין שמאז Je T'aime Moi Non Plus בדואט עם האבא שלה סרג' גינסבורג,