ספטמבר ב5, 2010

מה עושים עכשיו?

בזמן שהארץ רעשה, שמעתי צ'יק קוריאה בהיכל התרבות בלי שהעיפו זיקוקין. הקלטתי. אני שמח כל פעם מחדש שאני מקליט כוכב נולד בגלל הפרסומות האין סופיות. הבעיה שאני לא מספיק לראות. הפעם שתיים בלילה, פעמיים קפה, יצאו השורות הבאות. מגיע לה, לדיאנה

5 שניות

מבול האלבומים לחגים גרם לי איחור בהגעה לקרן אבראשי החדש. תגידו: יאללה תירוץ. צדקתם: כי דיסק חדש של אבראשי חייבים למהר לפתוח. לא יתקבלו תירוצים. אבל טוב מאוחר.אני זוכר לה חסד מהשירים ששרה לי בסלון ביתי, מהאלבום הקודם. וגם החדש

שירים מהבית

יהודית רביץ מתרפקת בדרכה על שירי ארץ ישראל. יש תאור אחר למה שאוזני שמעו? היא הביאה את יקוב, אחיה להתגעגעות המשותפת הזו. הייתם מאמינים? אבל ההסבר נמצא בתוך החוברת. בואו נחזור למשעול שנונית 45, כן, זהו שם של רחוב בבאר שבע. ממש

צ'יק קוריאה – במוצ"ש בהיכל התרבות

שלוש שנים אחרי הופעתו האחרונה, חוזר צ'יק קוריאה לישראל בספטמבר להופעה אחת (4.9) בהיכל הרבות בת"א עם הטריו האגדי הכולל את המתופף רוי היינס ונגן הבס מירוסלב ויטוס, המציין 42 שנה לאלבום המופת Now He Sings, Now He Sobs (עכשיו

דילוג לתוכן