לפי הקצב המהיר, נשמע כמעט פופ סיקסטיז, רק שהמילים הם לא קיטש של לב אוהב שבור, אלא ניסיון לחשבון נפש קטן בפרץ רגשות גדול והחלטי שאומר מבחינת הדובר – שחר של יום חדש. עדי הראל נשמע כמי שהקיץ מלילה חורפי
"לא סְתָם אני אוהב", שר אמיר דדון. סָתַם ולא פירש. ספרתי 22 פעמים את המילה סְתָם בשיר. אולי רצה לומר בפשטות – אני יודע שיש סיבה לאהבה. אבל הוא העדיף 22 פעם – לא סְתָם. אם מילים אינם הצד החזק
יניב ד'אור (הכל עובר במשפחה – הוא האח הקטן של) מנסה את נוסחת הקרוס-אובר שהולכת גם על פנים יפות, אם אם תרצו – "חתיך הורס", גם זמר פסואודו אופרה וגם דימוי של שחקן קולנוע קרא עוד
זמרי טנור בל קנטו צעירים כובשים את העולם בתערובת של קלאסיקות לייט ופופ. התופעה כמעט ישנה. מי שאינו מכיר ג'ו מקלדרי, בטח שמע משהו מג'וש גרובן או מחבורת – ILL Divo, להבדיל מזמרי אופרה של ממש שנוגעים גם בפופ כמו אנדראה בוצ'לי. יניב ד'אור (הכל עובר במשפחה –