בן עובדיה מסלסל את הסיפור שלו כדי להעביר תובנה בטביעת עין מפוקחת שמתכתבת עם מציאות של זוגות רבים: הוא התאהב בה, הרוס על יופייה, אבל הוא בנאדם שחי את החיים שלו. לא ראש טיפוסי. עובד בלילות, מעולם לא חיפש בחורות
היו ימים שעוד קיוו שיחזור. רון ארד לא חזר. השיר הפך מצבת זיכרון גם לממתינים רבים לשוב יקיריהם. המילים והלחן מבטאים את עומק הגעגועים והציפייה. שיר מרטיט. יש בו תפילה, יש בו שירת הלב. הוא מכיל את תמצית הרצון לטוב,