תמר עזרן רביב כנר Take Me To Church

תמר עזרן את רביב כנר – זה דואט בהפתעה?

קרן פלס הבינה כנראה את ההחלטה האימפולסיבית שלה לתת אדום ואמרה: "אז אולי אני טעיתי".

4/5

קרן פלס עפה על רביב כנר. היא קופצת לבמה מתרגשת  ודומעת בדואט שלו (בהפתעה) עם תמר עזרן בשיר Take Me To Church של הוזייר, ואז נותנת אדום מול כל הכחולים של השופטים האחרים בנימוק מוזר: "אני מכירה את רביב ואת השיר הזה, והצטערתי שבפזמונים את (עזרן) היית בליד והוא בקול השני, וחשבתי שזה הוציא אותך לא כל כך טוב", אמרה פלס והתנצלה על האדום החריג. אגב, יש משהו לקרן פלס נגד עזרן?
טוב שהיה שם אמדורסקי כדי לקבוע  שהדואט היה מעולה, ושעזרן לחלוטין לא נפלה מול כנר, אלא השתוותה לו. פלס הבינה כנראה את ההחלטה האימפולסיבית שלה ואמרה: "אז אולי אני טעיתי". טעתה גם טעתה. זה היה הדואט המסעיר והטוב ביותר של הפרק הזה – שני קולות מעולים, שהצירוף ביניהם לגמרי לא נשמע כמפגש בהפתעה, אלא מפגש פסגות. לקחו את השיר רחוק, התעלו כאילו עשו אלף חזרות!

תמר עזרן רביב כנר דואט בהפתעה? – Take Me To Church

את השיר "צל עץ תמר לאור ירח" מייחסים כמעט אוטומטית כלהיט מזרחי של זוהר ארגוב. השיר נכתב ע"י אפרים פישל וינשטיין יליד פולין בשנת 1945 והולחן  על ידי גיסו של ויינשטיין  חיים קוֹבְּרִין יליד רוסיה הלבנה. הביצוע המפורסם הראשון של השיר הוא של הזמרת לילית נגר. זיהויו כ"מוסיקה מזרחית" מוטעה, אבל בפועל ממשיכים לבצע אותו זמרים המזוהים עם הז'אנר. למתן לוי הצטרף דודו אהרון, והדואט הוליד שיר סלסולים מעודן ומענג. חבל רק שהשופט איתי לוי לא התייחס לעצם הביצוע, והסתפק בלכנות את דודו אהרן "הזמר הכי טוב בארץ". הוא חותם על הסופרלטיב הזה?

מתן לוי דודו אהרון – "צל עץ תמר לאור ירח" 

האם מאיה בוסקילה "הצליחה" לכסות את מירה סמנדוייב  בשיר Hurt של כריסטינה אגילרה, וכתוצאה להדיחה מהתחרות. סביר להניח שזה מה שקרה. בוסקילה עפה על עצמה בביצוע ענק ולא השאירה למירה סיכוי. הקטינה אותה. היה ברור שזה קרב לא הוגן. אולי פשלה של ההפקה.

מירה סמנדוייב ומאיה בוסקילה – Hurt

לא התלהבתי מהדואט של סהר טויטו ואברהם טל ב"הזמן עושה את שלו". צדק אמדורסקי, שחש כי בימתית משהו כאן הרגיש חוסר נוחות. את השיר הזה הייתי משאיר לסולו. הייתי בוחר משהו אחר עבור זמר מעולה כמו טויטו. הדואט יצר סערה מבולגנת מדי.

סהר טויטו ואברהם טל – "הזמן עושה את שלו"

מעין בוקריס קיבלה לדואט של "רק החיים" של לאה שבת את מוקי. השנים לקחו את בשיר לביצוע אנרגתי, רוק פאנקי, שלא העניק לשיר ערך מוסף של ממש. התלהבות יתר עלולה לעיתים להרוג קלאסיקה, וזה מה שקרה כאן. ההפתעה הולידה אכזבה מסוימת.

מעיין בוקריס ומוקי – "רק החיים"

הכוכב הבא פייסבוק

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

4 תגובות

  1. לוקחים קבוצה מעורבת עם סממנים שונים ואנרגיות שונות ואם אפשר תוספת סיפורית נחמדה מוהלים בחומרים מהמוסיקה המקומית והעולמית רוקחים סיפור מסגרת השזור לאורך הסיפור עד סופו מענגים ציבור גדול בשעה פלוס עם קטעי קישור ושירה וזהו כולם מרוויחים וכולם יודעים איך זה מתחיל ואיך זה נגמר . בהתחלה הרבה בסוף אחד/ אחת מאושרים ועוד שתיים עם סיכוי השרדות זהו פשוט .

  2. יפה מאוד, אבל המסה של הקול של רביב כנר לא מתאימה ללוות קול שיותר גבוה.
    2 קולות לא מתאימים לשיר הזה באופן חד משמעי, ולכן זה פחות מחמיא לשיר, אחת הסיבות שזה פשוט לא נשמע לקרן פלס נעים באוזן.
    ככל הנראה לא הייתה לקרן את המיומנות המוזיקלית להבדיל בין מיומנות שירה לבין מיומנות עיבוד השיר.

  3. שושנה יקרה
    אין בעיה לשפוך טונות של ביקורת על התוכנית. אנחנו, לצערי ולצערך, חיים בעידן הריאליטי שכובש כל חלקה טובה. תעשיית הטלוויזיה מצאה נוסחה איך להביא הרבה צופים למסך בעת והעונה אחת ולגזור קופונים מהפרסומת שמכניסה מיליונים.
    יואב צפיר ומפיקי התוכנית עושים שמיניות כדי לא לאבד רבע אחוז רייטינג. זה שווה כסף. זה אומר: איך אתה מציא את עצמך מחדש כל תוכנית. המניפולציות – חלק מהעניין. המפיקים יודעים שאין בעיה לעבוד על הסלון הישראלי. אמינות – מהם והלאה. זה משחק טלוויזיה, שגם השופטים משתתפים בו בהתאם לחוזים סודיים עליהם הם חתומים.
    כל העניין הוא שהקהל מאמין שהריאליטי זו מציאות אמיתית. גיוס כוכבים תמיד היה חלק מתוכנית הריאליטי מוסיקה. גם כאן – רוווחי הרייונג ברורים. מדובר בבידור לכל המשפחה, וברגע שמייצרים אשלייה טובה – הכל בסדר. הכוכב הבא מנסה להמשיך ליצור אשליה טובה וברמה מקצועית גבוהה. זו הסיבה שהתוכנית ממשיכה להיות בפריים טיים פעמיים בשבוע.
    את מה שקורה לכוכבים הגדולים אחרי התוכנית אפשר ללמוד מהטרגדיה של תמר טאי עמר. האם היא תשנה מציאות? מותר לך לצחוק.
    י

  4. אוי אוי אוי יוסק'ה: "אולי פשלה של ההפקה." אולי? אולי?? אתה , הידוע כמבקר חריף ולא פשרן , באמת לא הצלחת עד כה לעלות על כל הפשלות של ההפקה הזאת וכל הריאליטי הנצלני והציני הזה שבעוד שבועיים לא יזכרו אף מתמודד שייפול לתהום הנשייה ואת מי יזכרו אם לא את הזמרים המפורסמים שבאו לפאר את שמם ולתחזק את הקריירות שלהם על גבי אותם מתמודדים נפחדים שעוד רגע קט יודחו כולם ויישאר רק "כוכב" אחד (קשה היה לפספס את פניה המבוהלות של תמי עזרן) , בה בעת , ש 7 שופטים זחוחים + 2 ליצנים מאוסים מקבלים הוראות באוזניות מאחד יואב צפיר והון עתק לכיסיהם , אותו צפיר , שכבר מזמן לא נשארו לו טריקים בשרוול. וכל זה , מבלי שהזכרתי במילה שמדובר בתוכנית העוסקת בקאברים מלבד שני שירים מקוריים של שי המבר. מתי כבר ייגמר הסיוט הזה ולא יתחדש לעולם! THE HORROR.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן