אלטון ג'ון The Lockdown Sessions

אלטון ג'ון The Lockdown Sessions

אלבום האולפן ה-32 שלו הוקלט במהלך מגיפת הקורונה,  לאחר שאלטון נאלץ להשהות את סיבוב ההופעות שלו

4/5

הוא דיבר על פרישה מהופעות. מי האמין לו? אלטון ג'ון חשב אך ורק על דבר אחד: איך להמשיך  לקדם את היקום המוזיקלי שלו. הרוקטמן נשאר על המסלול שלו, גייס את כל מי שהסכים לבוא לחגוג קורונה איתו.
אלטון ג'ון
לא יכול לנוח. אפילו בפרק הסגר הראשון, הוא עבד על The Lockdown Sessions  אלבום האולפן ה-32 שלו הוקלט במהלך מגיפת הקורונה,  לאחר שאלטון נאלץ להשהות את סיבוב ההופעות שלו Farewell Yellow Brick Road.  שלושה סינגלים שוחררו כחלק מהאלבום הזה, הם: ""Cold Heart" (רמיקס פנאו) עם דואה ליפה, "After All" עם צ'ארלי פות' ו" Finish Line" עם סטיבי וונדר.

לרשימה נכנסו שירים מקוריים חדשים וגם שירי כיסוי שהוקלטו מרחוק עם אמנים כמו 6LACK, ג'ימי אלן, גלן קמבל, ברנדי צ'ארליל, מיילי סיירוס, גורילז, ס.ג לואיס, ליל נאס איקס, דואה ליפה, ניקי מינאז', סטיבי וונדר, צ'ארלי פות', רינה סואייאמה, סורפייס, אדי ודר, יארס & יארס ויאנג תאג.
זהו ככל הנראה האלבום הכי מגוון שלו. הטובים יותר מבין ה-16?  אהבתי את הטון הגולמי של מיילי סיירוס ב – Nothing Else Matters של מטאליקה או הפירוטכניקה הווקאלית דרך Always Love You של יאנג תאג וניקי מינאז'.
ביצועים קוליים מיוחדים:  רינה סואיאמה שרה נפלא את הבלדה “Chosen Family”. ראפ הסקסופון המחוספס של Young Thug ב"I Will Always Love You". … באמצע הדרך כמה שיתופי פעולה טובים “Learn to Fly” עם סורפייסס ", “Finish Line” עם סטיבי וונדר.

 

אלטון ג'ון עם דואה ליפה – Cold Heart רמיקס של PNAU

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן