אלטון ג'ון Never Too Late

אלטון ג'ון Never Too Late

סר אלטון ג'ון רוצה לתת למעריצים מבט מבפנים על חייו בדרכים. הסרט התיעודי החדש Never Too Late בבימויו של דיויד פרניש יוקרן בבכורה בספטמבר.

4.5/5

יותר משנה לאחר שסיבוב הפרידה שלו הסתיים באופן רשמי, סר אלטון ג'ון רוצה לתת למעריצים מבט מבפנים על חייו בדרכים. הסרט התיעודי החדש Never Too Late בבימויו של דיויד פרניש יוקרן בבכורה בספטמבר.
על פי אתר IMDb, הסרט התיעודי החדש של ג'ון יציג "קטעי קונצרטים שלו שטרם נראו ב-50 השנים האחרונות, כמו גם יומנים בכתב יד וצילומים עצמיים שלו ושל משפחתו". הסרט יתמקד גם בסיבוב ההופעות של ג'ון פרידה Yellow Brick Road, המתעד את הופעותיו האחרונות בארה"ב כולל ההופעה בנובמבר באצטדיון דודג'ר,  שהיתה האחרונה שלו בצפון אמריקה.
מופעי הפרידה שלFarewell Yellow Brick Road היו פסגת קריירת ההופעות שלו במהלך ארבע השנים שלו בשיא הכנסות שחצה את רף 900 ​​מיליון הדולר.
Farewell Yellow Brick Road, סיבוב ההופעות האחרון  שסיים את קריירת ההופעות  של אלטון ג’ון, שנמשכה למעלה מחמישה עשורים, כולל סט ליסט עשיר שכיסה  את דרכו הארוכה של אלטון ג’ון, עם להיטים מפורסמים משנות ה-70 ועד היום. השם של הסיבוב “Yellow Brick Road” התייחס כמובן לאלבום המפורסם שלו “Goodbye Yellow Brick Road”.
זו היתה הפקה בימתית מרהיבה, עם וידאו ארט מתקדם, תאורה דינאמית ותפאורה מרהיבה שהעניקו  חוויה ויזואלית ששיקפה את הדמות והמוזיקה הייחודית של אלטון ג’ון. אלטון הצליח לחבר רגש ונוסטלגיה
הסיבוב התחיל ב-2018 ונמשך על פני מספר שנים, כולל דחיות והפסקות שנגרמו בשל מגפת הקורונה. זה אפשר למעריצים ברחבי העולם הזדמנויות רבות לראות את ההופעה כהזדמנות אחרונה לראות את אלטון ג’ון מבצע את השירים שהשפיעו על חייהם.
אלטון ג’ון ניצל את הבמה  לקידום המודעות למאבקים שלו, כמו המאבק במגפת האיידס, שהפך להיות חלק מרכזי מהפעילות הפילנתרופית שלו לאורך השנים.
למרות גילו, אלטון ג’ון המשיך להציג רמות גבוהות של אנרגיה וביצועים מוזיקליים מרשימים, מה שחיזק את ההרגשה של קהל המעריצים כי מדובר באירוע בלתי נשכח.

 

אלטון ג'ון פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן