ליאל בריל קמילו

ליאל בריל – קמילו

האהבה שלה היא לא האהבה שלו.  ליאל בריל מסתבכת עם רגשות אהבה בשיר יפהפה שמכיל את טווח הרגשות שלה

מילים ולחן :ליאל בריל עיבוד והפקה מוזיקלית :עדי ברוך עזר
4.5/5

האהבה שלה היא לא האהבה שלו.  ליאל בריל מסתבכת עם רגשות אהבה. מעלה תמיהות ושאלות. מדוע קמילו לא נותן לה להרגיש אהבה? מדגישה את ההבדלים האישיים בין חוויות ותפיסות האהבה של שני אנשים. כל אחד חווה אהבה באופן ייחודי ושונה, וזה טבעי שלשני אנשים יהיו רגשות ותחושות שונות גם אם הם מעורבים ב קשר או בחוויה רגשית.
השיר מתחיל בצליל אווירה שמימי-חלומי. ליאל שרה את התחושה בטון מלנכולי, הטון כמו גם הקצב המשתנים משדרים את הניואנסים הדרמטיים שבתחושה הזו. נוסקת מעלה, ואז לקראת סיום נוגה איטי מלווה בצלילי פסנתר נוגים בסיום נוחתת לתחושת עצבות מצמררת.  שיר יפהפה שמכיל את טווח הרגשות של ליאל לעומקם.
הקליפ המצורף מרחיב בצורה אפקטיבית את הנרטיב של השיר, מעניק לו ממד חזותי, מסייע להעביר את התחושה והאווירה של השיר לצופים.

*** ליאל: "כשהגעתי לקולומביה, לא הבנתי עד כמה מהר אני אתאהב בתרבות, בריקוד הסלסה ובאנשים. מצאתי את עצמי רוקדת עד שלא הרגשתי את הרגליים, מופיעה ומתערבבת עם המקומיים בספרדית וכמובן, מתאהבת בגברים קולומביאנים. מה שגיליתי עם הזמן זה שיש בינינו פערי תרבות וכל אחד תופס את היחסים בינו לבינה בצורה קצת שונה, ובעצם על זה נכתב השיר קמילו".

ליאל בריל קמילו

קמילו לא בא ללמוד/ איך לאהוב אותי/ הוא בא ללמד אותי/ איך לאהוב את עצמי
מתחילים במשחקים/ רוקדים ומתעמקים/ אני מובלת
משחררת עוד פחדים/ ומתמסרת
אהבה מפרה אהבה/ אז למה שלא תאהב אותי?
או שתתן לי להרגיש שוב/ שרק אני זה מה שחשוב
אהבה מפרה אהבה/ אז למה שלא תאהב גם אותי?
או שתתן לי להרגיש שוב/ שרק אני זה מה שחשוב

האם תאהב אותי/גם מחר ?/ או שרק להיום?
זה מיותר/ לחשוב שבמשחק/ כל כך קצר/ יש הרבה מילים
אסור לומר
כמו שתאהב אותי/ ומה עשיתי לעצמי?
האם אכפת לך/ מחיי?/ כמו שאכפת לך/ מגופי?
אני כולי שלך/ אז למה אתה לא/ כולך שלי ?
מה עשיתי לעצמי?/ אני המאהבת
אהבה מפרה אהבה/ אז למה שלא רק תאהב אותי?
או שתתן לי להרגיש שוב/ שרק אני זה מה שחשוב

 

ליאל בריל פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן