ההופעה Live

סיל Seal

אמפי רעננה
4.5/5

תחברו Seal עם Soul עם עם פצצת כריזמה וכמויות אנרגיה בלתי נלאות – ותקבלו את סיל נכון לעכשיו ברעננה. אנחנו מכירים את סיל, הזמר הבריטי-ניגרי, מוכר מלהיטים כמו Kiss From A Rose גם Crazy, והנה הופעה חיה על טהרת ה-Soul.
הוא פתח בקאברים שהשיבו רוח רעננה בקלאסיקות נשמה – שירים שאהבני לשמוע לפני הרבה שנים. שאלת ההצדקה של החידושים קיימת בתוצאה שהיא מאוד – אין לי מילה אחרת מאשר soulful.
סיל התחיל עם Papa Was A Rolling Stone של הטמפטיישנס מ-1972. ואחריו Killer, הלהיט המשותף עם Adamski שחשף אותו ב-1990 לעולם. ואז הגיע It's A Man's Man's Man's World של ג'יימס בראון במקור מ-1966, בלדת הסול הקלאסית המרטיטה. ועוד להיט סול מפיל – I Can't Stand The Rain של טינה טרנר.
סיל אינו רק מצדיע למבצעים המקוריים של השירים האלה, אלא גם משאיר מקום לעצמו – בדרכו שלו. יש לו יכולות טבעיות לטפל בשירים האלה. הביצועים באים מהמקומות האלה שהמילה "נשמה" יאה להם, הקול שלו מצוין, נדיר ויחיד במינו, מה שבלעז מכנים Smooth Voice. הגיעו גם הרבה שירים שמזוהים עם הרפרטואר שלו, ופרט ללהיטים הגדולים – My Vision, The Right Life, Love Divine,
הוא "מריח" קהל. זמר+בדרן שתפס עם מי יש לו עסק. לאה שעמדה ליד הבמה ורק חיכתה שהוא יושיט לה יד כדי שתטפס על הבמה. או ההוא שהגיש לו באמצע המופע קבל הקהל הגדול בקשה מיוחדת מטעם משפחתו, ואחרי שסיל מילא אותה למרות שלא הייתה ברשימת השירים שלו, הבין שהבחור לא מאה אחוז מרוצה בגלל שהוא שכח את המילים. "זה ישראלי", אמר.
עם בטחון עצמי מפה ועד להודעה חדשה, תזמורת סול-רוק-פאנקי חמושה בחמש גברות שיודעות לעשות הכל, להפוך מבראס סקשן לרביעיית זמרות סול. בשילוב עם חטיבת הקצב – סיל מטעין את הערב באנרגיות מוספות, דוהר מקצה לקצה, יורד אל הקהל ועושה פיור Enrertainment, מה שמתדלק את הקהל לשעתיים של נו דאל מומנט, סוג של מופע מיינסטרים סול שאתה לא יכול להתווכח איתו, וגם לא רצוי (שתתווכח), כי האיש הוא פרפורמר מולד שמכיר כל "חולשה" של הקהל, זז כמו רץ למרחקים ארוכים, שר בעוצמות נדירות ויודע להחניף לקהל כאילו הוא הקהל הכי גדול שהופיע לפני מאז שכף רגלו דרכה על במה.

Papa was a rolling stone
Killer
Man's world
I can't stand the rain
The beginning
Prayer for dying
Just like before
Love's divine
All 4 love
Waiting for you
It's alright
Soul medley
New song from next album x 2
My vision
The right life
Kiss from a rose
Crazy
Bring it on
Amazing

.

סיל באמפי רעננה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן