מתנתק

לואי

מילים ולחן: שחר כהן. עיבודים: נועם רוטמן ושחר כהן.
2/5

שחר כהן – גיטרה ושירה. דני ג'ייקובס – תופים, מוטי לאה – גיטרות, דורון שיו – קלידים, מייקי אושמי – כלי הקשה, נועה גולדברט – בס.

הוא לא ירגיש כאב למרות שהיא באה לשחק לו בלב. זה אומר גם שהוא צרח בלי להוציא מילה. לא הכי הבנתי את כוונת המשורר.' במיוחד המשפט  "יש רגעים שהעצב דוחק/ את מתחילה עם השוט לשחק". השוט הזה מטאפורי?
שיר אכזבה מיחסים? סאדו-מאזו. והאם זה כואב או לא. האמת אחרי השיר הזה – ממש לא לא בא לי לדעת אם כאב לו או נעם לו. עוד שיר שמנסה להיות רוק. עוד להקה שמסתובבת בין המועדונים ומנסה לבדוק את עתידה. עוד ניסיון להפעיל גיטרות כדי לייצר כמעט כלום.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

5 Responses

  1. תודה מוטי ויתר המגיבים. מה לעשות, לא אוהבים לפרגן בארץ למוזיקה חדשה. מעדיפים לסרס אותנו עוד לפני שהתחלנו, ולשמוע גלגלץ.

  2. הלוואי וככה תשמע המוזיקה בימנו,
    רוק גיטרות בועט.
    הביקורת קצת מוזרה לי –
    אף פעם לא הבנתי אנשים שרק זורקים כותרות מבלי להביא לכך משמעות.

    אני מאוד אהבתי!

    הייתי משח להיות בהופעה של להקת לואי.

  3. מעניין אם אתה מספיק אמיץ לא רק לת ביקורת אלא גם לפרסם את תגובתנו הקודמת. להזכירך:
    חר סונ סקי היקר,
    כתבת: "לא הכי הבנתי את כוונת המשורר במיוחד המשפט "יש רגעים שהעצב דוחק/ את מתחילה עם השוט לשחק". השוט הזה מטאפורי? שיר אכזבה מיחסים? סאדו-מאזו. והאם זה כואב או לא. "
    אז כן, השוט מטאפורי גם אם לא האכלנו אותך בכפית (וגם זה מטאפורי), אכזבה קשה מיחסים שמאוד כאבה אבל לא סאדו מאזו במובן המקובל והבנאלי של המילה, כמו שאתה אוהב (התכוונתי לבנאלי כמובן).

    מבדיקה קצרה בסקירות שלך גיליתי שאתה באופן כללי לא אוהב שירים על יחסים. שיריון? משהו אישי בעברך?אם אתה צריך המלצה על פסיכולוג טוב אז אני הכרתי אחד בערך באותו זמן שנכתב השיר.

    ולעיקר. כתבת: "עוד שיר שמנסה להיות רוק. עוד להקה שמסתובבת בין המועדונים ומנסה לבדוק את עתידה"
    הפעם אני לא הבנתי את כוונתך. מה זה מנסה להיות רוק? זה רוק, ואם אתה לא חושב ככה רצוי שתנמק למה. ומה רע לחרוש מועדונים והופעות בכל חור כדי לרכוש קהל והכרה?

    בקיצור, נתת ביקורת בשקל, בטח בתור בנאדם עם כל כך הרבה שנות ביקורתיות(מטפורית, מטפורית) שציפינו ממנו לקצת יותר עניניות ו-2 שניות של חסד אבל לא הצליח לייצר כלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן