נואל גאלגר

האלבום החדש של נואל גאלגר – מקום ראשון במצעד האלבומים הבריטי

/5

האלבום החדש והשלישי "Who Built The Moon?" של נואל גאלגר וה – High Flying Birds נכנס היישר למקום הראשון במצעד האלבומים הבריטי ובכך הפך  גלאגר לאמן הראשון, שהצעיד בראש המצעד 10 אלבומי אולפן (כולל אלבומים של Oasis). את האלבום הפיק המוזיקאי David Holmes ומתארחים בו  ענקי פופ ורוק כמו פול וולר Paul Weller (מנגן באורגן בשיר "Holy Mountain")  וג'וני מאר Johnny Marr (גיטרה ומפוחית בשיר "If Love Is The Law").
נואל תומאס דוד גלאגר (נולד ב -29 במאי 1967) היה היוצר והגיטריסט הראשי של להקת הרוק האנגלית אואזיס. גלאגר, שגדלה בברנייג' מנצ'סטר, הצטרף ללהקה שהקים אחיו ליאם גלאגר שנקראה  תחילה – "הגשם", ובסופו של דבר להפכה לאואזיס. אלבום הבכורה של אואזיס, Definitely Maybe שיצא ב-1994 סימן את תחילת עליית הלהקה כחלק מתנועת ה – Britpop בבריטניה. האלבום השני What's the Story Morning Glory? משנת 1995 הגיע לראש מצעדי המכירות האלבומים בארצות רבות.  אלבום האולפן השלישי שלהם, Be Here Now  שיצא ב-1997, הפך לאלבום הנמכר ביותר בתולדות מצעדי המכירות הבריטיים.
שני האלבומים האחרונים של הלהקה היו  "אל תאמינו לאמת" (2005)ו – Dig Out Your Soul משנת 2008.  ב -28 באוגוסט 2009, לאחר עימות  ליאם לפני הופעה בפריז, נואל מודיע על עזיבתו את  אואזיס ופותח  בקריית  סולו עם ההרכב High Flying Birds. האלבום הראשון של Noel Gallagher's High Flying Birds, שיצא ב- 2011 ונשא את שמו, כבש את המקום הראשון במצעד האלבומים הבריטי. האלבום השני "Chasing Yesterday", שיצא ב- 2015 הגיע למעמד פלטינה.  Noel Gallagher’s High Flying Birds – Holy Mountain

וידיאו: Noel Gallagher’s High Flying Birds – Holy Mountain

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן