ניק קייב לישראל

ניק קייב יגיע להופעה בנובמבר

/5

זוכר את ניק קייב מפסטיבל הבלוז בנמל חיפה לפני  19 שנה. הוא חוזר עם הזרעים הרעים The Bad Seeds להופעה בנובמבר, חודשיים אחרי שימלאו לו 60, עם שירים מאלבומו האחרון Skeleton Tree ועוד שירים מרפרטואר של ארבעים שנות יצירה.
הזרעים רעים שהצטרפו לניק קייב ב-83', היו תוספת משמעותית ליוצר זמר האוסטרלי האקסצנטרי הנפלא הזה, שכותב ושר בקול בריטון דרמטי עמוק אובססיות בנושאים של דת, אהבה, אמריקה, אלימות, מוות בתערובת ביזארית של בלוזים, גוספל, רוק וגם בסגנון שאפיין את חלק ממלוויו – פאנק, כשהם נקראו "מסיבת יום הולדת". אוסף של שירים מלודרמטיים ובלדות עגמומיות. שירים נרטיביים, מטפוריים, עם ההומור שחור טיפוסי, עיבודים אפלוליים שמדגישים את אווירת הקדרות.
"כבר לא בייבי של אף אחד", "לתוך זרועותי", "האם את אוהבת אותי" הן בלדות מרגשות במנגינותיהן, ואין כמו קייב להביע התערטלות רגשית כשהוא שר על מפגעי האהבה. אין כמו קייב לשרטט דמויות של לוזרים יפהפיים, שוטים קדושים. שירים שכבר שנים הולכים לפניו: The weeping song, The Ship Song, Sad Waters, The Mercy Seat .
הוא יופיע בהיכל מנורה מבטחים. לא פאר האקוסטיקה כשמדובר באמן ייחודי כמותו, אבל כדי לחזור לקייב שאני אוהב, אקבל אותו בחום גם באיצטדיון הכדורסל.

וידיאו: The Ship Song

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן