"כל הנשמות האבודות" של ג'ימס בלאנט – מוכרים בלבד

/5

ג'יימס בלאנט היוצר-זמר עטור הפלטינות כובש את מצעדי המכירות בבריטניה עם אלבומו השני   "All The Lost Souls" שיצא ב –  17  בספטמבר 2007. האלבום נמכר ב-118,000 עותקים בימים הרטאשונים לצאתו, וכבר עכשיו ברור כי מכירותיו יאפילו על הקודם של בלאנט "בק טו בדלאם", שהגיע לפסגת המכירות בבריטניה רק אחרי 9 חודשים.

 'All The Lost Souls' הוקלט ומוקסס בלוס אנג'לס ע"י Tom Rothrock שעבד איתו גם על אלבום הבכורה שלו.  חלק מהשירים באלבום החדש ביצע בלאנט כבר בסיבוב ההופעות שלו ב –  2006 כמו     'I Really Want You' 'Same Mistake' 'Annie'
בלאנט : "לא היה שום לחץ למהר ולהוציא את האלבום הזה.. אחרי ש Back To Bedlam  מכר 11 מיליון עותקים,  הבנתי שהאפשרות לשחזר את ההישג היא מינימאלית, ולכן לא שמתי לעצמי את זה כמטרה. רציתי לעשות אלבום שאני איהנה מעצם עשייתו. האלבום מראה את ההתבגרות שלי כמוזיקאי וככותב שירים, כמו גם משמש כתיעוד חיי בדרך מסוימת."

 את אלבומו הראשון 'Back To Bedlam'  הוציא ג'יימס בלאנט ב2004 והוא נחשב עד היום לאלבום השני הנמכר ביותר בעולם בשנות ה-2000.

 'Back to Bedlam' שהה 9 שבועות במקום הראשון במצעד הבריטי, הגיע למקום הראשון במצעדי המכירות ב- 16 מדינות ברחבי העולם, ושהה יותר מחודשיים במקום ה – 1 במצעד האירופאי.

האלבום זיכה את בלאנט בשני פרסים בטקס הפרסים היוקרתי של MTV  אירופה.

את הבלתי יאמן עשה בלאנט בארה"ב כאשר היה מועמד ל- 5  פרסי גראמי. הסינגל You're Beautiful  הגיע למקום ה- 1 בבילבורד האמריקאי, למעשה הישג נדיר של אמן בריטי,  הראשון שהצליח להעפיל לראש מצעד הסינגלים האמריקאים מאז Candle in The Wind  של אלטון ג'ון מ -1997. בישראל You're Beautiful  זכה בשיר השנה הלועזי כמעט בכל מצעד.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן