אנדי פלטשר מדפש מוד מגיע לישראל

/5

למרות שפורסמה לפני מספר ימים הודעה על ביטול ביקורו בארץ, לכאורה בשל אי מכירת כרטיסים, אישר אנדי פלטשר, איש הדפש מוד את הגעתו. בפועל, נמסר, הודעת הביטול לא הייתה על דעת האמן.

 הפקת הערב, בה יטול פלטשר חלק עברה לידיו של שוקי וייס (מי שעמד מאחורי הביקור המיוחל של דפש מוד שבוטל ברגע האחרון עקב המלחמה בלבנון). הכרטיסים שהוזמנו ואלו שנרכשו מראש (כמה מאות) כוחם יפה למופע אך יש להמירם בכרטיסים עדכניים במקום בו הוזמנו/ נרכשו. לבקשתו האישית של פלטשר, אלפי חברי מועדון המעריצים של דפש מוד בארץ יזכו להנחה מיוחדת.

 

אנדי פלטשר, קלידן דפש מוד ואחד ממייסדיו, היה במשך שנים הפרונטמן של דפש מוד בתקשורת. בביקורו בארץ הוא יגיש סט ממוקסס ממיטב להיטי הלהקה (בגירסאות שונות, חלקן נדירות) לצד להיטים שורפי רחבות של שנות ה- 80'. לפני חמש שנים הקים פלטשר את הלייבל "Toast Hawai" בו חתומים הרכבים אלקטרוניים מהטובים באנגליה. פלטשר התחיל לתקלט לפני מספר שנים תחת שם הבמה "Client F".  מהר מאוד נחשפה זהותו האמיתית והוא הפך לשם חם בסצנה. המסיבות שלו מורכבות מהמנוני התקופה בגרסאות שונות,  והן מהוות מעין מסע בזמן לתקופה ההיא שקסמה לא נמוג.

יפתח את הערב די.ג'יי עידן גבריאל שעומד (יחד עם בונה מיוזיק) מאחורי גירסת המאש אפ לדפש מוד ובלאגן "Enjoy the Sheket" שכבשה את הרדיו.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן