ט ו ט ו ב ל – הקהל יבחר איזה שיר יגיע לשידור

/5

הרכב הרוק "טוטובל" אותו מוביל זאב נחמה מ"אתניקס", מציע לגולשים החל מהיום (יום ב' 26.11.2007), לבחור מבין שני שירים, איזה מהם ייצא ראשון לשידור. האזנה לשירים וההצבעה, ניתנים בכתובת: www.totobell.com

לראשונה מציעה להקה בישראל  אינטראקטיב בשיווק ישיר. השירים העומדים לבחירה –  "ארץ" נגד "השותקים".

"בזכות התמורות והשינויים בשוק המוסיקה, נולדו אפשרויות חדשות של אינטראקציה עם הצרכן". אומר נחמה, "עמוד במייספייס, מאפשר קשר ישיר עם המוסיקאים ללא תיווך וחשיפה של קליפ באתרי חדשות, מהווה שער צפייה לעשרות אלפי גולשים המזפזפים במדיה הקונבנציונאלית".

 

נחמה מתייחס לשוק שעובר שינויים בכול רמות. הימים בהם היו בישראל 3 תחנות רדיו וערוץ טלוויזיה אחד דומיננטי חלפו מהעולם. היום יש פילוח, יש מדדים, הטרנדים באים והולכים מהר יותר מבעבר. עם 14 תחנות אזוריות מבודלות, ערוצים ממלכתיים, שידורי אינטרנט שונים ובקרוב רדיו דיגיטלי, טלוויזיה אשר באדיבות הכבלים והלווין מביאה לנו אינספור ערוצים נוספים, סלולר וכן, גם את חנויות התקליטים… ויש גם את כל מה שמוגדר פיראטי. וכמובן, האינטרנט שהולך ותופס מעמד מהותי בתרבות הפנאי. פורומים ובלוגים משמשים פנים חדשות לתרבות ואינספור אתרים צצים. חדשותיים, חברתיים ועוד'…

 

זאב נחמה מפיק את המוסיקה שלו בעצמו מתחילת שנות ה 90 באמצעות חברת התקליטים שולטן בע"מ אשר בבעלותו. חברות התקליטים הקשורות בעבודתו, משמשות בעיקר להפצה. בנוסף לזכויות היוצרים שלו, הוא מחזיק על-ידי שולטן בע"מ בבעלות במאסטרים של "אתניקס", "אייל גולן" ועכשיו גם של "טוטובל".

 

יחד עם חבריו גל הדני ויורם פויזנר, מאמין זאב כי "יש לפתח את היכולות האינטראקטיביות של מוסיקאים עם קהל הקצה. הפיתוח צריך להביא למעורבות של אוהבי המוסיקה כבר בתהליך החשיפה המוקדם של היצירות עוד טרם יציאתם לשידור והרבה לפני הפיכתם למוצר צריכה בדמות תקליטור. "מעורבות כזו, מאפשרת חשיפה ודיאלוג בלתי אמצעיים בין האמנים לקהל". הוא אומר.

 

גל הדני מוסיף כי "החיבור הישיר ליצירות מהווה קפיצת מדרגה בכול מה שקשור לתפיסת אמנים ויוצרים את שוק המוסיקה בישראל. התלות בחברות התקליטים שונה מבעבר ויצירתיות של אמנים צריכה למצוא ביטוי גם באפיקי השיווק ובתהליכים שלפני הוצאת אלבומים מול האיום הגדול על תעשיית המוסיקה – ההורדות הפיראטיות".

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן