קובי אפללו בראש מצעד המכירות

/5

קובי אפללו טיפס לראש מצעד המכירות בחנויות הדיסקים עם אלבום הבכורה שלו עם "בא מן השתיקה" , קפיצה חסרת תקדים לזמר לא מוכר יחסית.

קובי אפללו (31) גדל במעלות שבגליל והתחבר למוסיקה דרך אמו, שהייתה זמרת בצעירותה. קובי למד פסנתר, אבל רק אחרי השירות בצבא החליט לקחת את המוסיקה בצורה רצינית  – למד פיתוח קול, חזר לנגן וגם לראשונה התעורר הדחף ליצור בעצמו.

במקביל  לקח מספר קורסי חוץ באוניברסיטת חיפה בתחומי הניהול, השיווק, הפרסום ויחסי הציבור – רק כדי לבדוק אם זה יכול לשמש אותו בעתיד. האפיזודה הרצינית הראשונה היתה מנהיג להקת 'שמעונה', שעשתה סוג של פופ אתני, על הגל של "שבע" בואכה "שוטי הנבואה'. אחרי פירוק ההרכב, הקליט את שירי אלבומו הראשון, אבל החליט לגנוז את כל ההקלטות, ולהקליט את כל 12 השירים מחדש,  החלטה לא קלה שמשמעותה הייתה גם – פגיעה בחשבון הבנק שלו, אבל שאם להיות אמן אמיתי – אז אסור להתפשר. בדיעבד התברר, שזו הייתה אולי ההחלטה החשובה בחייו. התקופה: עצומה של מלחמת לבנון השניה, קובי במקלטים וברדיו משיעים לראשונה את "בא מן השתיקה".

 גדי גידור היה האיש שהביא את אפללו לאנ.אמ.סי וחיבר אותו לצוות מוזיקלי שכלל את עמוס בן דוד (המעבד של כוכב נולד), גיא בוקאטי, עדי שרון ויניב פופיק שניגנו באלבום הבכורה שלו, "בא מן השתיקה". השאר – הסטוריה.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן