פסטיבל ג'ון זורן

/5

אירוע מיוחד וחריג יתרחש בסוף מרץ: מה שמוגדר "פסטביל ג'ון זורן" (29.3-2.4) יארח כמה מהמוזיקאים החדשניים והמוערכים בסצינה הניו-יורקית, רובם בביקור ראשון בארץ.

 ג'ון זורן, זוכה פרס מקארתור, הוא דמות נערצות על מוזיקאים ברחבי העולם ונחשב לכוח המניע מאחורי תנועת "המוסיקה היהודית הרדיקאלית" באמצאות חברת התקליטים שלו "צדיק".  בין היתר המציא זורן את ה"קוברה", מעין משחק מוזיקלי בעל חוקים ברורים המבוצע על ידי מוזיקאים ברחבי העולם.  

מייק פאטון (פיית' נו מור) הותיר קהל אדוק של מעריצים בביקורו בארץ. עוד יגיעו: הגיטריסט מרק ריבוט, שעבד בין היתר עם טום ווייטס, החצוצרן והמעבד המוערך דייב דאגלס, נגן כלי ההקשה המפורסם סירו בפטיסטה שמלווה את פול סיימון בכל אלבומיו,  טרבור דאן הבסיסט של להקת טומהוק, המתופף ג'ואי בארון שניגן עם סטן גץ ולורי אנדרסון, המוזיקאית האלקטרונית יקואה מורי, האורגניסט ג'יימי סאפט והמתופף קני וולסון.

 הפסטיבל ייפתח ב- 29 למרץ בבית אבי חי בירושלים בקונצרט של רביעיית מיתרים שתנגן מוזיקה מאת ג'ון זורן, שיהיה אורח הכבוד בקהל. ב- 30 לחודש בסינמטק תל אביב יועלה פרויקט מיוחד של מוזיקה חיה שתלווה את סרטיהם של מיה דרן, הארי סמית, וואלס ברמן, ג'וזף קורנל. המוזיקאים המופיעים: יקואה מורי, סיירו בפסטיסטה, מרק ריבוט וקני וולסון.

 ב- 31/3 בהיכל התרבות יופיע זורן עם היצירה  מצדה (עם דייב דאגלס, גרג כהן וג'ואי בארון) ו- Moonchild (מייק פאטון, טרבור דאן וג'ואי בארון). ב- 1/4 יתקיים המשחק המוזיקלי "קוברה" שהמציא זורן בהנהגתו ובהשתתפות כל משתתפי הפסטיבל בלבונטין 7.  וב- 2/4 הופעה של The Dreamers ושל הגרסה האלקטרונית של מצדה (מרק ריבוט, טרבור דאן וג'ואי בארון) בבארבי תל אביב.

 

 

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן