דפש מוד – 10.5.2009

/5

ב- 3 באוגוסט 2006, בצל המלחמה בלבנון, ביטלה להקת דפש מוד את הופעתה בפארק הירקון, אותה הופעה שהייתה אמורה להתקים כעבור יומיים ולחתום סיבוב עולמי של הלהקה. הלהקה העבירה אז מסר באמצעות המפיק שוקי וייס, שהיא אינה יורדת מתוכניתה להגיע בסופו של דבר לישראל בהזדמנות הראשונה ולפצות על עגמת הנפש שנגרמה למעריציה בארץ.

והנה הם מקיימים: ב- 10 במאי 2009 תפתח דפש מוד את סיבוב ההופעות Tour of the Universe בהופעה באיצטדיון רמת גן. זו תהיה ההופעה הראשונה של הדפש מאז סיום Touring the Angel לפני שנתיים במסגרת הסיבוב העולמי החדש, שחלקו הראשון יכלול 28 הופעות באצטדיונים הגדולים של אירופה, בהפקה מהגדולות והמושקעות של הלהקה עד היום.
ההופעה מופקת ע"י חברת Live Nation האחראית על סבבי ההופעות הגדולים בעולם: מדונה, רולינג סטונס, קולדפליי, יו 2 ועוד, בשיתוף עם המפיקים מרק ליברברג ושוקי וייס.
הסבב הזה, עליו הודיעו דייב גאהן, מרטין גור ואנדי פלטשר במסיבת עיתונאים בברלין (6.10) ילווה את אלבומה החדש של דפש מוד שיצא באפריל 2009. סינגל ראשון מהאלבום המוקלט בימים אלה בניו-יורק צפוי לצאת בפברואר 2009.
את חלקו הראשון של הסיבוב הנוכחי צפויים לראות כ- 1.3 מיליון צופים באירופה. הסיבוב הקודם שבר שיא אירופאי עם 1.8 מיליון כרטיסים שנמכרו ל- 87 הופעות. את המופע יביים אנטון קורבין שמלווה את הלהקה מזה 19 שנה, שביים את כל הקליפים שלה, הופעות חיות ועטיפות אלבומים מאז. האיצטדיון הלאומי ברמת גן יוכשר וישודרג במיוחד לטובת המופע. מכירת הכרטיסים תחל במשרדי קסטל ולאן החל מה – 10/10 צמירי הכרטיסים במכירה מוקדמת – 300 ש"ח לכרטיס בעמידה בדשא ובישיבה. מחירי הכרטיסים בתום המכירה המוקדמת יפורסמו בהמשך וישתנו בהתאם לאזורים: עמידה, ישיבה ומתחם VIP.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן