מנור שבת עושה פופ שקוף, מלודי, ענוג, נעים. אני לא שומע דרמה בשיר הזה. זוהי בעיקר התרפקות נוגה ומאופקת בשיר מלודי שזורם על פס קול אקוסטי עתיר צלילי פסנתר – תואמת את רוח המילים – מעין נבואה על יחסים כושלים, שעתידים לעבור מהפך לטובה, כשיבוא היום.
הדוברת בשיר משוכנעת, שהאהוב יגיע לתובנות רגשיות בפתיחות, כשראשו על כתפה, ותיווצר ביניהם הדדיות רגשית. לא תהיינה סיבות אחרות לאושר – פרט לסיבה האחת – האהבה שלו והנחמה להיות לצידו.
הרגשות בשיר אינם מגיעים בסערה, לא זיקוקים ולא ניצוצות, אלא באוריינטציה של טוהר, ניקיון, שקיפות – הכול בסוג של ריחוף, עדנה ורוך. מנור שבת מצליחה להביע את התקווה הזו לאהבה טהורה ועדינה, שאין בה מקום לכשל. עוצמתו של השיר באיפוק, לא "טחינה" של רגשות כבמרבית שיר האהבה ה"ים תיכוניים", ומבחינה זו – שבת מנור עולה כיתה.
כשיבוא היום,
תבוא אליי בידיים רפויות
חסר מילים,
בשפתיים עייפות לקראתי
כשיבוא היום,
תניח ראשך על כתפי למנוחה
תעטוף עצמך סביבי לרווחה,
ואני..
אני קצת אחרת,
נעצמות לי העיניים,
ואתה נחבא אל הכלים שקוף ממים
מגלה בשקט, בין מילותיי
בחלומותיי,
ושוב הולך עם בוא זריחותיי
כשיבוא היום,
תבוא לכאן משליך את הקליפות
לא ישנו,
יותר את הסיבות לאושרי
כשיבוא היום,
תביא לי אהבה קצת ממך,
תיתן לי נחמה שם לצידך,
ואני..
פזמון חוזר..