הגילוי הלא הנאות של אביב גפן

דה וויס ישראל

עם נוי אייזן, יהל יצחק, מולי אלון, אוהד ריין
3.5/5

שיא מהירות בהסתובבות כיסא! אביב גפן השתולל מרוב התלהבות ולחץ אחרי שלוש שניות בלבד כדי "לגלות" את חברו הטוב, אוהד ריין, על הבמה. חשדתי מיד שמשהו כאן לא טהור, ואז בא גפן בעצמו והודה: "אני מכיר אותו. הוא הופיע איתי הרבה. אני יושב לו כבר שנה על הראש, שיבוא לדה-וויס". בהמשך גפן כמעט כפה עליו להיות המנטור שלו. 
אתם מבינים מה הולך פה? מנטור מזמין משתתף להגיע לדה-וויס ולוחץ עוד לפני ששמע ארבעה צלילים? שנפנה למפלג ההונאה במשטרת ישראל? עזבו את הנהלת הערוץ. הם לגמרי בריאליטי. הם שותפים לדבר העבירה. כאן יש שת"פ מוחלט. גפן עושה מה בראש. אין חוקים, אין דין ואין דיין, שופט הישר בעיניו יעשה. חוקים – המלצההאם הנחת העבודה, שהצופה כל-כך מטומטם? אביב גפן ה"נוקשה", מזמין חבר, ומסתובב בשניות, בעוד אחרים ימתינו ויספגו הערות הכי עוקצניות-משפילות או משפטי יציאת חובה מהסוג של "חשבתי שאסתובב, אבל לא הסתובבתי".
לעוד שיא הגיע השופט גפן כשלחץ על כפתור למרות שלא אהב: לני גומל בת 26 מראשל"צ שרה גרוע "השמיים הכחולים" של אסף אמדורסקי, ושמעה את גפן אומר: "אני אהבתי שלא אהבתי" (???) ואני חושב שאני יכול להוריד את כל המניירות המעצבנות שלך. האודישן בעיני לא היה טוב, מלא מניירות. בעיני את כלואה, נורא משעממת. את שרה כמו זמרת ליווי, ואת יכולה להיות סוליסטית מדהימה". אבל מה: בחר בה! למה? דה-וויס היא בית ספר לזמרים גרועים?
לימור בלס 32, מוסיקאית, לפני אלבום ראשון, שרה ברגישות גרסה ל – Papa Don't Preach של מדונה. אף שופט לא הסתובב. ניסיתי להבין. מוש: "איזה כיף לשמוע, אבל היה רגע שאיבדתי. זה לא גדל ביחד עם כל הסיפור". מוש, על איזה סיפור אתה מדבר. כשופט אתה חייב ללמוד להתנסח, כי המתמודדת רוצה להבין איפה היא נפלה. מהניסוח הזה היא מבינה שאתה לא מבין מה אתה רוצה מעצמך. לשלומי שבת הייתה הרגשה, שהיא צריכה לשיר בעברית. שפה היא קריטריון לאיכות? חוזרים לרני רהב? ואגב, גם שבת חטא בהסתובבות מהירה מדי לעמרי פילס ששר "כאב של לוחמים" של עידן עמדי. תקשיב 20 שניות. איך אפשר להסתובב אחרי 4 שניות? את יהל יצחקי מראש העין הוא חקר מאיזו עדה היא, יען כי לא לגמרי ברור, שבחורה ממוצא תימני יכולה לשיר Mr Tambourine Man של בוב דילן בליווי גיטרה אקוסטית ומפוחית.
המבטים שהשופטים מחליפים מביכים, כאילו הם צריכים לקבל אישור זה מזה אם להסתובב. גפן ומוש מתכתבים ביניהם כדי ללחוץ יחד. שרית חדד נשארת תקועה ונאבקת בעצמה, כאילו אומרת: למה זה מגיע לי. למתמודד מולי אלון ששר "הזאב והאיילה" של אביתר בנאי, היא אמרה: "אם הייתי שומעת אותך ברדיו, הייתי נהנית, אבל זה לא הספיק לי כדי ללחוץ". הבנתם? אני לא. צהוב לשרית.

הבחירה שלי: נוי אייזן 21 מקרית ים – Just Give Me A Reason

השתתפו: עמרם אלרם 35 ת"א – Patience, נוי אייזן, 21 קרית ים – Just Give Me A Reason, מתן סיאני , 24 ראש העין – "רעיה", יהל יצחק, 24, ראש העין – Mr Tambourine Man, לימור בלס, 32תל אביב – Papa Don't Preach, לני גומל, 6.5 ראשל"צ – "השמיים הכחולים", עמרי פילס – "כאב של לוחמים", אוריאל דוד 22 תל-אביב – "ממעמקים", מולי אלון, 27 תל-אביב – "הזאב והאיילה", אוהד ריין 35 – You On My Mind.

תמונות: אביב גפן, נוי אייזן, לימור בלס, יהל יצחק, מולי אלון, אוהד ריין

וידיאו 1: נוי אייזן – Just Give Me A Reason

   

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

6 תגובות

  1. בתור מוזיקאי לני גומל ממש לא שרה גרוע , יש לה קול מצוין שמזכיר את נינט , היא צריכה פשוט כיוון למקום הנכון , השנים עם מושיק עפיה עשו לה לא טוב

  2. אני חושב שגם השופטים עצמם אם כל אחד מהם היה מתחיל היום את הקריירה, בדה ויס, אני לא יודע אם מישהו היה מסתובב להם, כי בואו נודה על האמת אין להם את הקולות הכי מושלמים שיש, אבל הם יודעים ליצור שירים מעולים, אלוהים חנן אותם ביכולת יצירה וכתיבה, אני אהבתי מאוד את דה וויס בעונות הקודמות, זה היה משהו חדש ומרענן, אך כששידרו את האודישן של גלי ארגוב, ולמעשה ניצלו אותו למטרות רייטינג למרות שכבר ידעו ממזמן שהוא פרש הוריד לי מהתוכנית ומצפייה בה, למעשה לדעתי מכשהתחילה התוכנית בעונה הראשונה, פחדתי שהיא לא תהיה כמו 'כוכב נולד', ובעונה הזאת לצערי התבדתי, כבר עונה 3 וזה לדעתי כבר התחיל להיות קצת מאוס, אבל אני מודה שאני צופה בזה, אבל עדיין לדעתי זה יימשך ויגיע לכמות העונות שלה הגיעה 'כוכב נולד'.

  3. לימור בלס הייתה משעממת, מעבר לזה שהם לא הסתובבו לא הבנתי למה בכלל היה צריך להראות את האודישן הזה בטלויזיה ולבזבז זמן מסך
    לגבי אוהד ריין לא נראה לי שצריך להסתיר את מה שברור לכולם- שהריאלטי תפס את מקומם של האומנים האמיתיים, אלה שיוצרים באמת מהלב והנשמה, וכדי להגיע למקום שיקשיבו לך אתה צריך להשתמש בכוחו של הריאלטי, אז אביב גפן מכיר את אוהד ריין ויודע שהוא יוצר אמיתי, הוא לא מכיר אותו כי הם חברים מילדות או מבית, הוא מכיר אותו כי הוא התוודה לאומנות שלו והופיע איתו וראה שיש כאן יוצר אמיתי, יוצר אמיתי שאם הוא רוצה לקבל במה במדינה הזאת הוא צריך לשחק לפי החוקים שלה- חוקי הריאלטי, אז אביב גפן לא זלזל באינטליגנציה של הקהל, נהפוכו הוא רק עשה ויעץ לריין את מה שכולם מבינים ומשתדלים להסתיר, היה צריך פחות מכמה שניות כדי להבין את זה
    עם כל הבוטות הכמעט בלתי נסבלת של אביב- לפחות הוא כנה ולא מרצה אף אחד.

  4. דה וויס זה משחק, ואותי משעשע השטויות וחוסר ההיגיון וההגינות של המשחק.

    אם זה מבדר מישהו – שיהנה.

    כמובן שלא נלך לשם כדי לחפש מוסיקה.

    במקום לשתף פעולה עם מערך היח"צ של דה וויס ולכעוס על הפרובוקציות, אפשר פשוט… להתעלם ולהשאיר את התוכנית למי שנהנה ממנה.

  5. נראה כאילו דה ווייס זה תוכנית של אביב גפן. אין מי שיתן לו קונטרה ויאזן אותו והוא מרשה לעצמו לעשות מה שבא לו, כולל להשפיל מתמודדים של מנטורים אחרים.. לאף אחד מהם אין את הביצים להתמודד מולו וזה לר הוגן כי מגלומן כמוהו אין עוד אחד בארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות