טל שגב, יעקב למאי ולואי להב מנסים לקחת את מאיה בוסקילה אל המלודרמה. "תתחיל לוותר עלי", מבקשת הדוברת שגם מכריזה על "שבירת שתיקה". אבל המלודרמה – ללא דרמה. הדוברת מודיעה לבן זוגה שהיא עוזבת אותו עם המלצה לוותר עליה, אבל עוד מוסיפה בהודעתה – "היום אני פוגעת בך". למה, מאמי? למה להודיע על פגיעה בו. ולמה "תתחיל לוותר עלי"? האם זה תהליך מתמשך? האם עדיין לא עשתה את כל הצעדים כדי להיפרד? כשעוזבים עוזבים.
השיר מנסה בסך הכל להגיד: זה נגמר בינינו, ועכשיו אני מחזירה את עצמי לעצמי. כל ההודעות האחרות מיותרות. שגב את למאי ניסו לייצר משהו רגשני עבור בוסקילה, יצא משהו מלודי, עיבוד בומבסטי, נוסקת בשירה מעלה מעלה, אבל בסך הכל זה שטוח וסתמי טקסטואלית. בוסקילה לקחה את זה לתשפוכת הרגשית צפויה, לואי להב עיבה את הרגשנות. ובוסקילה היא זמרת שיודעת לחבר טווח רגשי עם טווח קולי גם כאשר הטקסט לא הכי. יודעת לרוץ לפני המילים.
תגובה אחת
למה לסמוך על חרסונסקי? זוהי הביקורת שלי: מאיה בוסקילה מבצעת מקסים לחן יפהפה של יעקב למאי וטל שגב.מוזר לשמוע שיר של יעקב למאי שהוא לא מעבד ומפיק,אבל התוצאה נהדרת.הערה: אין לי מקור מוסמך,אבל סבורני שהשיר נכתב על רוברטו,האמרגן הקודם שלה,ולא על בן זוג,כך שהמילים מובנות יותר.לסיכום: שיר החודש ברדיו.בהצלחה מאיה בהמשך…