מלדאו , כוכב-על של פסנתר הג’אז, כבר יוצר תמהיל מחושב לשלישיית ג’אז. Knives Out לפי ,רדיוהד", "אלפי" של באכארך, "היא עוזבת את הבית" ו"מרתה יקירתי" של לנון ומקרטני, "50 דרכים לעזוב את אהובך" של פול סיימון, גם סטנדרטים כמו NO MOON AT ALL של אוואנס ומאן (שהתפרסם בעיקר בזכות הביצוע של נט קינג קול), "גרנדה" שח כריס צ’יק נגן הסקסופון טנור, וכמה קטעים מקוריים משלו. לצידו, צמד שכבר אוכל ושותה איתו ג’אז לארוחת בוקר, צהריים וערב: ענ’י הג’אז לארי גרנאדייר בבס, ג’ף באלארד בתופים, שמביאים משהו רענן לסאשן הזה .
מלדאו מגיש "חבילה" מוסיקלית אופטימלית, היכולת הנגינה וההמצאה שלו מקיפה כמעט כול נגן גדול בסצינת הגאז, מסווינג, לבופ ועד ג’אז חופשי. ומעל לכול יש בנגינה שלו ברק שהופך אותם ייחודיים ונגישים בעת ובעונה אחת. בלעז יש למה שמלדאו עושה מילה אחת: innovative ובאמת, יש לו את הכישרון הזה לגעת במקומות שפסנתרנים רבים אחרים לא מצליחים להתקרב אליהם, לחדש ומכול בחינה – הרמונית, אילתור וקצב. לאוהבי פסנתר הג’אז – חסר לכם שתחמיצו.