דויד-ברוזה-צילום-מרגלית-חרסונסקי (1)

דויד ברוזה en CASA LIMÓN

ברוזה בשיאו כיוצר ורסטילי וכגיטריסט על.

4.5/5

דויד ברוזה. מסובב גלובוס. הוא בארה"ב, ליבו בספרד, בישראל, לפי האלבום החדש En Casa Limón,  אינסטרומנטלי למהדרין, חוצה כל גבול. בין הרוחות הנושבות בו בולט – הפלמנקו  לאורכו ולרוחבו של האלבום.
האלבום, שהופק על ידי זוכה פרס גראמי חאבייר לימון, הוא ניסיון ראשון של ברוזה ליצור אלבום גיטרה אינסטרומנטלי ורסטילי. הוא הוקלט באולפני Casa Limón  במדריד, ספרד, בו הקליטו את אלבומיהם כמה מגדולי הגיטריסטים בעולם, ביניהם פאקו דה לוסיה וטומטיטו.
חאבייר לימון  מוכר בזכות עבודתיו עם כמה מהכוכבים הגדולים ביותר של מוזיקת ​​הפלמנקו. באמצעות חברת התקליטים שלו, קאזה לימון הפיק אלבומים לרשימה אמנים ביניהם ענקים  כפאקו דה לוסיה, ווינטון מרסליסג'ו לובאנו, קייטנו ולוזוטום הארלאלישיה קיז בבו ואלדסבואיקה, דייגו אל סיגאלה, מריזה.
מי שמבקש עדות ליכולות הפריטה של ברוזה נכון לעכשיו – האלבום הזה מאשר ומאמת. המוסיקה בגדול – מלודית ספוגה בתזמורים בעלי מגע עממי, קלאסי. ברוזה מתגלה מחדש בשילוב מרתק של טכניקה ורגש, מלודיות, הרמוניות וקצב. קטע הפתיחה Guitar Confessions הוא אחד מפסגות האלבום – פלמנקו מתוזמר בעל מבנה יייחודי. Tom's Song משלב פריטה קלאסית, מהלך מלודי בלעדי וקול שמימי שמשלים יצירה מורכבת במבנה ובזרימת הנגינה.  Saturday Morning Jig הוא מיזוג  יפה בין ריקוד העממי הקלטי לרוח הבארוק.
ב – Buleria ברוזה נמצא כבר על הציר המרכזי של סגנון הפלמנקו, שהתפתח על ידי נגנים על כפאקו דה לוסיה.  הוא נע עליו במיומנות טכנית ואומנותית מעוררת השתאות. הגיוון הסגנוני מוביל ל Nili's Waltz  במבנה יפה של  מלודיה ואלתור. בהמשך משוט מוסיקלי  –  באינטרקציה של סגנונות קלאסיים ועממיים,בעיבודים עשירים תוך שימוש בכלי נשיפה שונים. (רנדי ברקר שמנגן חצוצרה ב – Flor En Masada #3), כלי מיתר ועד מפוחית ברומבת הסיום ב – Too Old To Die Young, מלודיות ונגינה לירית צובטת ב – Autumn Longing, ומעבר הפותח את השיר כמו פרח מרהיב.  "Tears For Barcelona" הוא קטע יפהפה שעומד בפני עצמו, מחווה  המוקדשת לתושבי קטלוניה וכל ספרד, שנכתב על רקע המגיפה הגלובלית האפוקליפטית. המוזיקה בעלת איכות יצירתית סינמטית ממדרגה ראשונה בעיבוד לכלי מיתר. לשמוע את הצלילים ולראותם. מה שברור מעל לכל  ספק: ברוזה עמד באתגר: מוסיקה ללא מילים, וברמה מקצועית גבוהה. לשמוע את האלבום הזה ולקבל ברוזה בשיאו כיוצר ורסטילי וכגיטריסט על.

David Broza – Tears For Barcelona


רשימת השירים:

  1. Guitar Confessions
  2. Tom’s Song
  3. Saturday Morning Jig
  4. Burlería
  5. Nili’s Waltz
  6. I’ll Never Ride A Horse Again
  7. Así Mi Corazón
  8. Flor En Masada #3
  9. Autumn Longing
  10. Tears for Barcelona
  11. Stolen Kiss #2
  12. Too Old To Die Young #2
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן