עברי לידר

עברי לידר ה-MVP של השופטים

אקס פקטור יום האודישנים השלישי

עם אוהד ועוז, יצחק כוכב, מזלי, רני שרה יפרח, ליבי
3.5/5

את/ אתה לא נראים כמו שאתם שרים, אומר השופט/ת למתמודד/ת באודישן. זה קורה לא מעט. גם הדיבור של המתמודד שלפני השיר מטעה. מגיע ביישן, כובע עם פומפון, מספר ברעד על אהבה נכזבת, ונראה כמו מי שעוד רגע מתמוטט, ואז הוא פותח פה. פורטיס אמר ליצחק כוכב, עובד בסופר בן 20 ששר "תחזרי" – "אהבתי את השקט שלך, שלא היית לחוץ". עברי לידר: "אתה פי אלף טוב יותר כאשר את שר, מאשר אתה מדבר". מראית העין לפעמים הורגת, ואז השירה מגיעה כמושיעה.
ההפקה גם תעשה הכל כדי להבליט את הקונטרסט בין מראה עיניים למשמע אוזניים. קחו את מי שקוראת לעצמה מזלי. נראית כמו האמא של הפרעכיות. ביגוד מנומר, בלונד צבוע, פירסינג בכל מקום בראש, מדברת שכונתי נמוך, מספרת שהיא שרה קריוקי, חפלות חינגות, אמא שלה מתפרצת לבמה, ומשאירה לשופטים סיר עם קציצות עירקיות. מה לחשוב? ואז המזלי פותחת בסלסול של "אל תלך" המוכר מנסרין, והגבות מתרוממות. ופתאום, עברי לידר דווקא אוהב שהיא מנומרת, ואת השיער שלה ואת הפירסינג. "זה דווקא קטע מגניב בעיני" ומשה פרץ מזכיר שוב את הקציצות של אמא שלה. נו די, כמה אפשר לקרוץ לרייטינג.
אבל בתוכנית ריאליטי, מתעסקים הרבה בכל מה שמסביב. בדימוי. באיך שחשבנו שאת/ אתה תשמעו. "הבשורה הטובה", אמר עברי לידר לאלה פלס, "שאת לא נשמעת כמו קרן פלס, אחותך". "נשמעת כמו".
עברי לידר יודע גם להקשיב: הוא זה שקלט את המיוחד שבגרסה של  מעצבת האופנה, רני שרה יפרח ל – Say Something, המוכר מהביצוע של גרייט ביג וורלד עם כריסטינה אגילרה, כאשר חבריו לשולחן השופטים לא היו ממוקדים. רני יפרח עשתה שינויים בשיר ולקחה אותו לחלוטין לחלקת האדמה שלה, והעניקה ביצוע מלא נוכחות.
יש מצבים שאין שום השפעה למראה העיניים. המוסיקה נטו מנצחת. הצמד אוהד ועוז מירושלים שרו את Babel של מאמפורד & סאנס בצורה המדוייקת ביותר – גיטרות, הרמוניה, פולק מיוסיק ישיר בלי רבע מניירה. אם לקבל  את האקס פקטור משוחרר מכל הרעש מסביב – זוהי הדוגמא.
סבתא ליבי, שרק קשישים כמו פורטיס זוכרים לה חסד נעורים ממועדון ה"פינגווין" מלפני 30 שנה, ימים שהיא  הופיעה על תקן "ליבי והפלאש", עשתה הכל כדי שגם מראה העיניים ישפיע על השופטים. היא הגיע עם מראה של רוקרית בת 17, ג'ינס מחוררים, כדי להזכיר את ימיה הפרועים, יענו בקטע של סקס, סמים ורוקנ'רול. ביזארית וגם מעט פתטית. האם השופטים נפלו ברשתה? פורטיס התמוגגלא עמד מול משב הרוח הנוסטלגי. עברי לידר ידע לנטרל. רשמתי לו: ה – MVP של השופטים בפרק הזה.

*** נ.ב סצינת הסטריפטיז של הבחור ששר "אני תלוי על הצלב" היא אקס פקטור בנקודת השפל הנמוכה ביותר של התוכנית.  נטישת השופטים במהלך הסצינה היא חלק גרוע מההצגה תאוות הרייטינג.

עלו לשלב הבא: אוהד ועוז – Babel, יצחק כוכב – "תחזרי", מזלי – "אל תלך", רוני שרה יפרח – Say Something, רמי תלמיד – "עכשיו זה ללכת", אבי אברומי – "בזמן האחרון", אלה פלס – "אין לי מקום", ליבי – Shoop Shoop Song

האודישן של אוהד ועוז

האודישן של יצחק כוכב

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן