עברי לידר

עברי לידר עוד יתגעגע לאקס פקטור

דה וויס עונה 5 פרק 2

עם רוני מימון, ענבר זיגדון, פז חנם, דניאל חיים, בן יחזקאל
/5

די עם אקס פקטור, אומר דורון מדלי לעברי לידר, כדי להזכיר לו שהוא בדה וויס 2019. שניהם שופטים חדשים בתוכנית. מדלי לא מוריד את החיוך השבע שלו מעצמו ומכריז כמעט על כל מתמודד, שהוא הסטאר הבינלאומי הבא שיצא מהתוכנית. לידר מנסה לצנן, להעיר הערות לעצם האודישנים, ואז הוא נתקל בפרצופים המתחנחנים של מדלי ונסרין קדרי. אחרי שמייסי וריי קשתי שרו "שיר תקווה", ציין לידר, כי הם לא היו מדוייקים בשילוב הקולות ביניהם, ואף ירד לרזולציות בענייין הטווח הקולי שלה. נסרין התבוננה בתמיהה בעברי על ההסברים, ומדלי השמיע דברי לעג חסרי שחר. "מזל שעברי לא הסתובב, אחרת הייתם אז צריכים לשמוע הסברים עונה שלמה"… עברי הציע למדלי להקשיב לדבריו. מדלי לא נראה כמי שמעונין להקשיב. הוא יגלה "קסם" ו"נשמה", ואין לו חצי הערה. כשעברי לידר העיר לו אחרי האודישן של ענבר זיגדון הנרגשת, כי הוא אינו יכול להרגיש מה זה להיות זמר על הבמה, השיב לו מדלי: "אני זכיתי באירוויזיון עם זמרת גדולה"… לידר לא ויתר: "אבל אתה לא הזמרת. הפסיכולוגיה שלך לא מאפשרת לך ליצור הפרדה בינך ובין הזמרים"… לידר עוד יתגעגע לאקס פקקטור.
מפיקי התוכנית מנסים להפיג את השיעמום בשיחות אוויליות וכאילו מצחיקות בין השופטים, (נסרין: "אני מחפשת את השונה במתחרים" שלומי שבת: "את מחפשת בעל") גם באירוח הוריה של נסרין קדרי, שזכו לדקות מסך רבות, מבלי שהבינו למה הם מככבים. "אמא הבאת את המקלובה?", שאלה נסרין את אמה, ואני שואל את נסרין – למה שאמא שלך תגיע לתוכנית עם סירים? ומה הקשר למוסיקה. אבל זה חלק מהטימטום של תוכניות הריאליטי מוסיקה.
מוסיקה: רוני מימון בעלת מכון השיזוף שיחקה אותה פרחה, ואז פתחה קול גדול לביצוע Stone Cold של דמי לובאטו. אם ריאליטי מוסיקה – אז הקונטרסט המפתיע הזה בין "ראש קטן" לקול גדול.
עוד הפתעה: הצרידות הווקאלית של זמרים צעירים. רק כשהכסאות הסתובבו, השופטים הופתעו לגלות את הפנים הצעירות של בן יחזקאל בן ה-18  ששר מצוין את "קחי לך את הזמן" של "יציאת חירום". כנ"ל – דניאל חיים (23) ששר את Cold Little Heart של מייקל קיוואנוקה וגם פז חנם (18) ששרה Figures של ג'סי רייז בפשטות שיש בה אינטלגנציה, מה שחסר לחלק מהשופטים בתחרות.

האודישן של רוני מימון – Stone Cold

האודישן של בן יחזקאל – "קחי לך את הזמן"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. נסרין ומדלי הם בדיחה , ליהוק מזעזע , המשך ישיר לרצון של ההפקות הריאליטי ליצור עניין על כלום , עברי לידר הצדיק בסדום באמת מרחם עליו שם
    ולא מאמין שאני אומר את זה , אני מתגעגע גם לאביב גפן
    לגבי המתמודדים : דווקא מרוני מיימון לא נפלתי לדעתי היא זייפה לא מעט , ענבר זיגדון , פז , דניאל חיים ובן יחזקאל = כולם שרו ממש יפה , קולות ייחודיים , אם רק התוכנית הייתה יותר מתרכזת בכישרונות המוזיקליים – ועל פי 2 פרקי הפתיחה יש ועוד איך יש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן