קארדי בי ומייגן די סטליון

קארדי בי את מייגן די סטליון – ראפ נשי מיני מלוכלך כובש מצעדי בריטניה וארה"ה

סקס מוכר בטירוף, ולא רק מפני שהוא מעורר שיח על מיניות נשית בתרבות הפופ 2020.

/5

חדשות ראפ: WAP, השיר המשותף של של קארדי בי Cardi B ומייגן די סטליון – Megan Thee Stallion טיפס למקום הראשון במצעד הסינגלים הרשמי בבריטניה ביום שישי האחרון (4 בספטמבר), והוא נמצא במקום השני בראש המובילים במצעד הרשמי לפי מגזין הבילבורד. זהו המיקום הטוב ביותר בקריירה של שתי הזמרות. השיא הקודם של קארדי במצעד הבריטי היה מקום חמישי עם "Finesse" ב – 2018, שיתוף הפעולה שלה עם ברונו מארס. ההישג הגבוה של מייגן היה מקום שלישי עם ל “Savage” בחודש מאי השנה.
סיבת ההצלחה? סקס תמיד מכר מצוין, כשהוא מוגש בגרסה היפר מינית, פרובוקטיבית, הוא מוכר בטירוף, ולא רק מפני שהוא מעורר שיח על מיניות נשית בתרבות הפופ 2020.
WAP ראשי תיבות של wet ass pussy (בתרגום חופשי: כוס רטוב לאללה) סוגה: ראפ מלוכלך. השיר עוסק בעניין עצמו קארדי שרה:  "אתה מתעסק עם כוס רטוב לאללה/ תביא דלי וסמרטוט בשביל הכוס הרטוב לאללה הזה" ומייגן עונה: "אף פעם לא הפסדתי בקרב, אבל אני מצפה לקבל קצת מכות/ בשרשרת המזון אני זאת שאוכלת אותך". הסרטון מציג אותן מפזזות באחוזה מפוארת, עם פסלי שדיים ועכוזים שמשפריצים מים, על רקע חיות אקזוטיות כמו נמרים, טיגריסים ונחשים.
לייקין סטארלינג ממגזין המוסיקה "פיצ'פורק" תיאר את השיר כ"ראפ בופ מטונף, המגיע משתיים מהשמות הבולטים של הראפ האמריקני", והוסיף, "הפירוט בקליפ אינו מכוון להרשים בחורים – השיר משקף את אמינות המומחיות של קרדי ומייגן כשהן ממקדות עצמן כנשים במטרה לחגוג בחופשיות את כוחן המיני הנכסף"
והיו דעות פחות שמרניות האומרות ש קרדי ומייגן "מעצימות מיניות נשית, עצמאות ודומיננטיות", אחת המבקרות תיארה את השיר כהתגלמות העצמה הנשית".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן