"אבבא" לא מתאחדת

/5

ראיון שנתנה זמרת להקת "אבבא", אנייטה פלטסקוג בטלוויזיה השבדית, יצר רושם מוטעה כאילו הלהקה השבדית, מההצלחות המסחריות הגדולות בהיסטוריה של הפופ, עומדת להתאחד להופעת צדקה. בינתיים מדובר במשאלת לב. מהניסוח המדויק של דבריה עולה כי קיימת אפשרות כזו.
"אין סיכוי שאבבא תתאחד לסיבוב הופעות רגיל כמו הרולינג סטונס או להקות גדולות אחרות, אל אינני מבטלת האפשרות שנעשה משהו ביחד בעתיד. זה אינו משהו ששוחחתי עליו עם חברי הלהקה, אלא התחושה האישית היא שיהיה נפלא לחזור ולשוחח על הימים היפים שהיו לנו ביחד. אם זה יקרה – זה יהיה חד-פעמי, אולי הופעת צדקה. מי שהתערב שאבבא עומדת להופיע בחתונה המלכותית של ויליאם וקייט – הפסיד את כספו".

בראיון הוסיפה אנייטה כי שאחרי אבבא ניסתה לשמור על חיים פרטיים בהחלט, להתרחק מאור הזרקורים עד אנונימיות מוחלטת. "היום אני רואה את עצמי שאישה נורמאלית שחיה אורח חיים נורמאלי, ושיעזבו אותי במנוחה"
אָ‏‏בְבָּ‏א או ABBA להקת פופ השבדית, הייתה פעילה בין השנים 1972 ל-1982. להיטיה (באנגלית) זכו להצלחת ענק ומכירות אלבומיה הנמשכות עד היום משתוות למכירות הביטלס ועומדות על למעלה מ-300 מיליון עותקים. הלהקה התפרסמה לראשונה בזכייה בתחרות האירוויזיון עם השיר ווטרלו (Waterloo) שב-2005 זכה בתואר שיר האירוויזיון של כל הזמנים. בין להיטיה הגדולים מאמה מיה, SOS ו רבים אחרים.

בתמונות – אנייטה פלטסקוג – אז והיום

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן