אבנר קנר

אבנר קנר, מזי כהן, יואל לרנר

פרמיירה

אן.אם.סי
/5

מנהרת הזמן – 1981. פרמיירה עם אבנר קנר, מזי כהן ויואל לרנר יוצאת לדרך קצרה מאוד. תחנה ראשונה, ואז יורדים ולא ממשיכים. אבל זו היתה תחנה משמעותית וציון דרך במוסיקה הישראלית, שבישרה חדשנות והתרעננות בשילוב של לחנים ועיבודים של אבנר קנר, טקסטים של קובי לוריא, ואהוד מנור והפקה של ירולסלב יעקובוביץ'.
מורכבות האלבום – במרקמים מוסיקליים שונים, בנגיעות הג'אזיות פאנקיות בהפקה של ירוסלב יעקובוביץ' ב"אל תאמיני לו", ב"אנ'לא יודע מה קורה לי", בסווינג של "מת למות מאהבה", הרוק הבלוז של "אם זו אהבה" בסולו גיטרה של גיל דור. הבלדה המלנכולית "הייתי מלך",  בעיבוד קולי יפהפה יפהפה לקולות קלידים ולסולו סקסופון טעון תחושה . מה חבל של"פרמיירה" לא היה המשך או מימוש בהופעת חיות.

שירים: חמש בבוקר עוזבת (יצחק גינסברג), בוקר אפור (יואל לרנר), לילה (אסתר שמיר), אל תאמינו לו (קובי לוריא), ילד טוב ירושלים (קובי לוריא) אנ'לא יודע מה קורה לי (קובי לוריא), הייתי מלך (אהוד מנור), טיול שנתי (אהוד מנור), מת למות מאהבה (יצחק גינסברג) אם זו אהבה (אהוד מנור)

פרמיירה: אבנר קנר, מזי כהן, יואל לרנר

ניגנו: אבנר קנר: פסנתר, פנדר, קלוינט, גלוקנשפיל, , פרופט 5, שירה, מיקי שביב – גיטרה בס, גיל דור –  גיטרות, מאיר ישראל – תופים, ירוסלב יעקובוביץ' – סקסופונים, ליריקון

כל הלחנים ועיבודים: אבנר קנר פרט ל"בוקר אפור" – יואל לרנר (לחן)

פרימיירה – אם זאת אהבה

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

4 תגובות

  1. שירה פנומנאלית. לשיר ככה בפול ווליום להכניס טרמולו.. שימו לב מה היא עושה ב "אם זו אהבה", בערך ב 03:10.. אין דברים כאלה.

  2. שירה פנומנאלית. לשיר ככה בפול ווליום להכניס טרמולו.. שימו לב מה היא עושה בערך ב 03:10.. אין דברים כאלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן