אודיה בן אדם

אודיה בן אדם

המילים והשירה המלוחשת/ מאונפפת נבלעות בסאונד ה-EDM של השיר המפורר

ילים ולחן: אודיה אזולאי, צליל קליפי, אלמוג קריאף, נדב (נאבי) אהרוני מילים ולחן פזמון: מן המקורות עיבוד והפקה מוסיקלית: נדב (נאבי) אהרוני
2.5/5

גף ראשון על סתם מתמכר, ובהמשך מיני מסקנות על נפש האדם, בקשת מחילה מאדון האדונים, ריקוד עם המשיח, ר' נחמן שהבטיח שאין ייאוש בעולם. וגם חריזה מודבקת: "שים בקצב כשכל להיט הוא עצב
מה שווה הכסף כולנו על הרצף". האם אודיה באמת עומדת מאחורי הקשקוש הזה? דחפו לטקסט את המקורות ואת המסורת היהודית באמצעות עיבוד אלקטרוני באיצטלה של   פיוט הקורא לאדם לקום, להתעורר – לא רק מהשינה הפיזית, הממשית, אלא בעיקר מן התרדמה הרוחנית שקל מאד לשקוע בתוכה.
 אודיה היא כלי בידי המפיקים.  המילים והשירה המלוחשת/ מאונפפת נבלעות בסאונד ה-EDM של השיר. לא חשובות המילים כמו בניית צלילים להגברת ההתרגשות והשיאים של המוסיקה. לפי מה שקראתי בדף המידע שנשלח, יש כאן יומרה להעביר מסר על האדם לקראת תקופת הסליחות, אלא שהטקסט סתמי, מפורר ונטול ערך,  ונשאר אמצעי קליט  לשלוח את אודיה והשיר לרחבות המועדונים כולל מהלך המאפיין מוסיקת ריקודים חסידית. מהבחינה הזו – הוא אפקטיבי.

צילום: טל עבודי

אודיה בן אדם

הייתי כותבת ספר עושה עליו ארגזים
על איך זה לחיות בשקר בין וודקות לכדורים
אם מישהו מוצא פה נפש תחזירו אותה לכאן
ככה עד שתזרח השמש רוקדת עם העשן

בקצב כשכל להיט הוא עצב
מה שווה הכסף כולנו על הרצף
הייתי כותב כסף עושה עליו ארגזים
על איך מאירים ת'נפש

בֶּן אָדָם מַה לְּךָ נִרְדָּם; קוּם קְרָא בְּתַחֲנוּנִים
שְׁפֹךְ שִׂיחָה דְּרֹשׁ סְלִיחָה; מֵאֲדוֹן הָאֲדוֹנִים

תשליך את הכול תזיע
דמיין אותי עוד היום רוקד עם המשיח
עושה עם עצמי שלום
כי מה ששלי יגיע וכלום לא קורה פה סתם
רבי נחמן שלי הבטיח שאין ייאוש בעולם

שים בקצב כשכל להיט הוא עצב
מה שווה הכסף כולנו על הרצף
הייתי כותב ספר מחלקת ברמזורים
תן חיוך אתה בן של מלך

בֶּן אָדָם מַה לְּךָ נִרְדָּם; קוּם קְרָא בְּתַחֲנוּנִים
שְׁפֹךְ שִׂיחָה דְּרֹשׁ סְלִיחָה; מֵאֲדוֹן הָאֲדוֹנִים

הייתי כותב ספר מחלקת ברמזורים
על איך מאירים ת'נפש

 

אודיה פייסבוק

share

1 אהבו את זה

share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן