אוטה למפר חוזרת

/5

אוטה למפר, זמרת השאנסונים והשחקנית הגרמניה, כוכבת המחזמר "שיקגו " ואחת המבצעות הגדולות ביותר של  שירי קורט וייל תגיע להופעה אחת בלבד  ב – 23 בפברואר בהיכל התרבות בתל אביב.

למפר התגלתה באירופה כסאלי בולס ,גיבורת הסרט "קברט" בגרסתו של הצרפתי ג'רום סאברי, ובין הישגיה – תפקידה פורץ הדרך  בצוות הווינאי המקורי של "חתולים", התפקיד הראשי ב"פיטר פן",  יצירה מחודשת של לולה ב"המלאך הכחול", מבית היוצר של מרלן דיטריך, וגרסה לונדונית מקורית של וילמה קלי ב"שיקגו".

הקול המיוחד, יכולת הבעה מגוונת ומנעד אדיר אפשרו לה לקחת חלק בהפקות רבות ומגוונות של ז'אנרים מוזיקליים שונים, החל מאופרה, דרך מחזות מוסיקליים  ועד מוסיקה קלה.

למפרט מתמחה בפרשנויות ליצירות של קורט וייל, בנוסף לשירי קברט גרמניים, עתירי מודעות פוליטית, אחד מאלבומיה המצוינים של למפר, "אשליות" משנת 1992, מוקדש לשיריהן של מרלן דיטריך ואדית פיאף.

למפר הוציאה אלבומי פופ רבים, באנגלית, צרפתית וגרמנית, עם ביצועים לשירים של אלוויס קוסטלו  סקוט ווקר, פיליפ גלאס ,ניל האנון ואחרים.

למפר נעה בין פריז, ברלין, ניו יורק, בואנוס איירס ומספרת סיפור מוסיקלי חוצה גבולות ויבשות של אהבה, הישרדות, תשוקה, חלומות, יחסים נטולי  זמן ומקום.

זה יהיה ביקורה השני של למפר בישראל.  הראשון היה בשנת 2000. היכל התרבות תל אביב,יום שלישי  23.2.10

מחיר כרטיס : 339  –  179

 

Ute Lemper – Punishing Kiss על אלבומה  

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן