אוליביה ניוטון ג'ון געגועים למעיין הנעורים

אוליביה ניוטון ג'ון געגועים למעיין הנעורים

נזכור לה עוד כמה שירים ממעיין הנעורים שלה בשבעים, ואי אפשר בלי Hopelessly Devoted to You גם הוא מהסרט "גריז"

/5

אתמול נודע כי אוליביה ניוטון-ג'ון מתה בשלווה בחווה שלה בדרום קליפורניה. תביטו בתמונה למעלה. היום כולם נוהרים חזרה לשם. בת 73 במותה? לא. לא. רוצים להישאר שם. רוצים לחזור לטבול במעיין הנעורים שלה. להתרפק על  You're the One That I Want בסיום הסרט גריז.
מה היה שם? ג'ו טרבולטה כדני ואוליביה ניוטון ג'ון כסנדי מתגברים על מעצורים חברתיים בבית הספר, ומצהירים כי הם נועדו. לא מדובר בגריז, המחזמר הבימתי, אלא בגרסה הקולנועית. השיר הגיע ב-1978 למקום הראשון בארה"ב ובבריטניה וקידם בצורה משמעותית את מכירת הכרטיסים לסרט.
אוליביה ניוטון ג'ון הייתה מאוד מהוססת וחוששת, לפני שקיבלה את תפקיד סנדי, מאחר שבגיל 29 הוטל עליה לגלם תלמידת תיכון. לעומתה, ג'ון טרבולטה היה כבר כוכב על אחרי התפקיד שלו ב – Saturday Night Fever ב-1977.
שנאאזין לעוד כמה שירים ממעיין הנעורים שלה בשבעים? אי אפשר בלי Hopelessly Devoted to You. החוזה של אוליביה ניוטון-ג'ון עבור גריז קבע שהיא צריכה לקבל שיר סולו. עם זאת, לאף אחד לא היו רעיונות לשיר לדמות שלה, סנדי, עד שהמפיק של ג'ון פארר הגה את "Hopelessly Devoted To You" באמצע הצילומים.
הבמאי רנדל קלייזר לא היה משוכנע לגמרי מהשיר . בהתחלה ונאלץ להמציא סצנה חדשה לגמרי כדי להתאים אותו. בסופו של דבר הוא צולם והוקלט לאחר שהסרט נסגר, והוא זכה במועמדות היחידה של הסרט לאוסקר, לפרס הטוב ביותר של – שיר מקורי.
הנוסטלגיה מנצחת, אוליביה,  האישה שמעולם לא נתנה למאבק שלה בסרטן להפיל אותה, לא היתה אחד מהקולות הנשיים האהובים עלי אי פעם. היא מעולם לא הסתמכה על אקרובטיקה ווקאלית, היא פשוט שרה את השירים, ונתנה לכישרון הטבעי שלה לדבר בעד עצמו. הכי היא.  אנחנו נשארים  Devoted to her על השנים ההן.

Grease – You're The One That I Want

Olivia Newton-John + John Travolta – You're the One That I Want גרסת 2002

Olivia Newton-John ~ Hopelessly Devoted to You

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן