איגי וקסמן מנסה תדיר לחדש קריירה (פריחתה הייתה בשנות התשעים, ימי "הרוקסן", "לוגוס"), להשיב רוח נעורים אל מפרשיה הותיקים. תרגום נכון לעכשיו: "אני בבילט אין, כמה שמוגזמת, ככה מרגישה מושלמת". וגם הספוטים שמאירים עליה, עליו. שיר על פערים ואיזונים, נצחונות והפסדים במערכת יחסים. וקסמן מנסה שפה עדכנית. האם זו היא? האם זו פרודיה?
לא צחקתי, לא דמעתי. הטקסט עבר לידי בקריאה ראשונה ושניה, כך שההתמסרות עברה כולה למוסיקה. למעשה, אין כאן מקום להשקיע זמן על הטקסט. וקסמן לוקחת אותף אל רחבת הריקודים. יש לשיר הזה נתונים להיכנס לרשימות של מפעילי הרוקדים. להיט ללא גרם של שומן רגשי, עושה את העבודה. איגי וקסמן מעולם לא היתה בלדיסטית של שיר רגש. היא לא מנסה לשחק מישהי אחרת. השיר הזה אינו פאר היצירה הפופית, אבל הוא מציג את וקסמן כאחת שמאמינה ביכולותיה לחדש ימיה כקדם. יש מצב שהספוט יחזור להיות מכוון עליה.
איגי וקסמן הספוט עליי במאי – איתמר לידר שירי צלם – יונתן קובץ׳
אני בבילט-אין, כמה שמוגזמת ככה מרגישה מושלמת ככה/ אתה בבילט-אין, מתגנב בשקט אבל איך הכל רועש מתחת
איי לייק יו ככה, / ולא שרוצה לשנות סנטימטר/ ככה, איך שאתה לא רושם לי בסתר/ ◦ ככה, מי לא רגוע ומי לא בסדר
עושים בכל יום משמרות על הכתר
מפנים מקום, איך תמיד הספוט/ מאיר עליי, מאיר עליו/ מאיר עליי, מאיר עליו/ לא הולכים מכות, איך תמיד הספוט
מאיר עליי, מאיר עליו/ מאיר עליי, מאיר עליו
ביננו אתה קצת מדי/ ולפעמים שותקת גם כשלא כל כך נראה לי / וביננו אתה קצת מדי
איך ׳תה מתעקש עד שתמיד אתה פורש נשבעת/ אי לייק אס ככה/ ולא שרוצה לשנות סנטימטר
ככה מרחקים ארוכים לא סופרים את המטר/ ככה מי לא רגוע ומי לא בסדר/ עושים בכל יום משמרות על הכתר
מפנים מקום, איך תמיד הספוט/ מאיר עליי, מאיר עליו/ מאיר עליי, מאיר עליו/ לא הולכים מכות, איך תמיד הספוט
מאיר עליי, מאיר עליו/ מאיר עליי, מאיר עליו