אלבומי השנה ליטל סימז Sometimes I Might Be Introvert

אלבומי השנה: ליטל סימז Sometimes I Might Be Introvert

4/5

Sometimes I Might Be Introvert הוא אלבום האולפן הרביעי של הראפרית הבריטית ליטל סימז. האלבום זכה לשבחים רבים מצד המבקרים. במשאלים רבים הוכתר כאלבום של 2021.
ליטל סימז (שם מלא: Simbiatu "Simbi" Abisola Abiola Ajikawo מוצא בריטי-ניגרי) אמרה על שם האלבום: "אני פשוט נשארתי עצמי. לא תמיד ידעתי איך לנווט את זה , במיוחד כשמגיעים לתעשייה הזו שבה מצפים ממך פרסונה מוחצנת, אבל כשזה מגיע לעסקים ולעבודה שלי, אני לא ביישנית בכלל, אני לא מתאפקת עם זה. אני מאוד רציני וישירה".
מבחינה נושאית, Sometimes I Might Be Introvert ("לפעמים אני יכולה להיות מופנמת") הוא שיר על סימז המופנמת, זו שיש לה את כל המחשבות והרעיונות והתיאוריות המטורפות בראש, אבל לא תמיד מסוגלת להביע אותם – אם זה לא דרך האמנות שלה.

שיר הנושא הפוליטי הנועז של סימז, מתעמק בשורשיה הבריטיים-ניגריים, מבהיר את המהומה הפנימית שלה, ומבטיח שהיא לעולם לא תתחמק כאמנית מהעניינים הקריטיים שמעסיקים אותה. ללא ספק תזכורת לאלבומה הקודם GRAY Area, שיצא במרץ 2019.

סימז ממשיכה במאבקה להתמודדות עם השחיתות ותאוות הכסף של הממשלה, עם הדעות הקדומות שעומדת בפני אישה שחורה בזמן משבר בכל רחבי העולם. כשנשאלה מה היא רוצה שהמאזינים ייקחו מהאור ששפכה על העוולות החברתיות המודגשות בשיר, השיבה: "אנשים יכולים לקחת מה שהם מרגישים, אני חושבת שזה הדבר היפה באמנות. זה פתוח לפרשנות ומה שהכי מהדהד לך יישאר. אז אני די אוהבת להשאיר את זה פתוח, העיקר שפרשתי את האמת שלי".
השיר בכללותו מונע בקו תופים עוצמתי ובמוסיקה סינמטית דרמטית, כאילו מדובר במשהו לא פחות מזעקת ניצחון עם מסר בלתי מתפשר: עם האחדות בא כוח, ועם כוח באה מלחמה. אנחנו חייבים להתמודד, ועכשיו יותר מתמיד = אם רוצים שינוי.

אלבומי השנה ליטל סימז Sometimes I Might Be Introvert

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן