מושיקו שטרן

אליקו או מושיקו? – דורי בן זאב !

/5

בשנים האחרונות אני בוחר להאזין למוסיקה ברדיו לא לפי המגיש או השדרן שלה. מוסיקה היא כבר מזמן מוצר רנדומלי, שאתה צורך לפי צרכים אישיים מידיים, ובעיקר כשאני בפקקים: לוחץ על כפתור ועל עוד כפתור  – אולי אגלה את שעת השידור, שארצה לחזור אליה בשבוע הבא. לפעמים אני נתקע יותר על "כאן 88", כי המבחר של התחנה הזו לעיתים מרתק אותי יותר מתחנות אחרות. בגדול – אני אחפש תוכנית מוסיקה לא לפי השדרן, אלא אם כן מדובר בדי ג'יי רדיופוני וירטואוז כמו דורי בן זאב. בן זאב הוא רדיו יצירתי,  רדיו קומפוזיציה, קטעי המעבר, החיבור לשירים, לאקטואליה, היכולת להמציא תמיד משהו חדש, להישאר רענן, להעניק קצב לשידור, לפקוח עין הומוריסטית, לשחק משחקי לשון מפולפלים, לא להוריד רגל מהגז.
השבוע נתקלתי בטורי הסלבס בידיעה שזורת צילומים  שכותרתה היתה – חגיגת העשור לתוכניתו של מושיקו שטרן ברדיוס 100FM. בין המגיעים: קרן פלס, משה פרץ, אברהם טל, סטטיק ובן אל, רמי קלינשטיין, רותם כהן, הראל סקעת, אניה בוקשטיין, לירן דנינו, אליעד, שי גבסו ועוד רבים טובים ומפורסמים. מה כל כך מיוחד במושיקו שטרן, שרבים כל-כך חפצים ביקרו? אודה: מעולם לא ביקרתי אצל מושיקו שטרן בתוכניתו V.I.P ברדיוס 100FM, כשאני תקוע בפקקים. חור בהשכלה?
אז עשיתי גוגל, והובהרה תמונה: מושיקו שטרן הוא מכונת שיווק משומנת היטב. פרט לכך שהוא מארח כוכבי מוסיקה בתוכניתו, הוא מבוקש בין השאר כמחתן זוגות, או Wedding DJ, חוגג לעצמו את ימי הולדתו בחשיפות תקשורתיות, הזוכות לקידום מסיבי. משחק אותה סלב בענק. מושיקו, לפי הגוגל, הוא בעל מעמד תקשורתי שמעמיד אותו כשדרן על, ממש כמו אליקו מרדיו לב במדינה 91FM, המחזיק ב"מניות" על שידורי מוסיקה ים-תיכונית. כמו מושיקו גם אליקו נהנה ממערכת שיווקית תקשורתית, שעושה הרבה כותרות – לעיתים על רקע "מריבות" בינו ובין כוכבי הז'אנר. גם כאן, אני מודה: אליקו אינו מקובע אצלי ברדיו הדרכים.
אבל אם לחזור למושיקו שטרן, אז ניסיתי לבדוק אם משהו לא בסדר איתי, ועלי להכות על חטא את עצמי, שהחמצתי כל השנים האלו תוכנית שאסור היה לי לדלג עליה. נכנסתי ל-100FM בין 15 ל-17 (ביום 8.1) השדר הודה על מסיבת הענק שערכו לו במלאת עשור לתוכניתו, פרש רשימה ארוכה של  מי שחגג או היה מעורב בחגיגה, סיפר על עילי בוטנר ששלח פרחים, ממתקים ואיחולים ושידר את "רץ אלייך" שלו ושל "ילדי החוץ" . בין ובין שמענו דואה ליפה, קלווין האריס וסם סמית', "מחוזקים לעולם" של אברהם טל ואינספור פרסומות ,שתקעו את התוכנית. בשלב מסוים כל מה שרציתי זה לחזור לסיורים הרנדומליים שלי בין התחנות.
אנחנו כבר בעידן שכוכב הרדיו די מיותר. אני רוצה לשמוע מוסיקה, לא פיטפוטי הבל יחצניים וליטופי אגו מתקתקים של שדרנים, ששמים את עצמם במרכז במקום את המוסיקה ועורכים לעצמם מסיבות מתוקשרות.  מושיקו שטרן לפחות בשעה הזו – לא עשה לי כלום. אולי בשעות אחרות זה היה קורה. בשורה תחתונה מה שחשוב לי לומר: בשנת 2020 אני מחפש את שדרן הרדיו האולטימטיבי – זה שעושה רדיו מקורי, לא רק משדר מוסיקה, לא רק עוסק בטפיחה על האגו, בחנופה וביחסי ציבור, אלא יוצר תכנים, אווירה, הומור על רקע המוסיקה ובאמצעותה. דורי בן זאב – כבר אמרתי?

מושיקו שטרן ורותם כהן

דורי בן זאב – "כאן ביתי"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן