אל.סי.די סאונדסיסטם, לפטפילד ופאבליק אימאג' בסוף הקיץ

/5

שנה שנייה ל – פסטיבל היינקן מיוזיק קונפרנס, שמסיים את אירועי הרוק של הקיץ. אחרי ההצלחה של 2009 עם Faith No More ,Dinosaur Jr MGMT. יגיעו ב-31 באוגוסט LCD soundsystem, לפטפילד, PUBLIC IMAGE LTD. את האירוע מפיקה חברת ההפקות Alive Productions.
LCD soundsystem – הרכב הדאנס-פאנק מניו יורק שנחשב לאחד המשפיעים על הסאונד העכשווי ב-2005 זכו ל-2 מועמדויות לגרמי בקטגורית דאנס/אלקטרוני עם "Daft Punk Is Playing at My HouseGuardian הכתיר את אלבומם "Sound Of Silver" כאלבום הטוב ביותר ל-2007 ואלבומם האחרון This Is Happening זכה לביקורות נלהבות. ההרכב משלב רוק, דיסקו ואלקטרוניקה בניצוח ג'יימס מרפי, מייסד הלייבל הניו יורקי המהפכני DFA .
לפטפילד Leftfield אשר הוביהו את המהפכה של מוסיקת הדאנס בשנות ה-90 המוקדמות, חוזרת להופעות. ההרכב סלל דרך לאמנים ביניהם, Underworld, The Chemical Brothers, ו- The Prodigy. אלבום הבכורה שלהם 'Leftism' מגיע לעיתים קרובות לראש סקרי ''אלבום הדאנס הטוב ביותר". ההופעות החיות של לטפילד הן אטרקציה בפני עצמה. החזרה של לפטפילד להופעות חיות היא הזדמנות לכולם לחוות את אחד מאומני הדאנס המשפיעים ביותר של אנגליה.
Public Image Ltd  בדצמבר 2009 שבה PUBLIC IMAGE LTD לשבעה קונצרטים היסטוריים שזכו לשבחי הביקורת, והיא ממשיכה לתוך 2010 עם סדרת הופעות בפסטיבלי קיץ אירופאים. ג'ון ליידון, לשעבר איש להקת הפאנק סקס פיסטולס, הקים את Public Image Ltd ב-1978. המוסיקה הייתה שילוב של רוק, דאנס, פולק, בלט, פופ ודאב, נוסחת פוסט-פאנק. בהרכב: John Lydon (שירה),Lu Edmonds (גיטרה), Bruce Smith (תופים) ו-Scott Firth (בס) יגיעו עם קטלוג רחב החולש משלושה עשורים.

share

0 אהבו את זה

share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן