אנדראה בוצ'לי באיצטדיון בלומפילד ההופעה צילום: מרגלית חרסונסקי

אנדראה בוצ'לי באיצטדיון בלומפילד ההופעה

בלומפילד לא ידע ערב כזה. יפו נסתמה בפקקים, ולא מכדורגל. האופרה באה לאיצטדיון, והקהל קיבל חווית מוסיקה של פעם בחיים

3.5/5

כן כן. הקהל קיבל את מבוקשו: את Nessun Dorma, גם Con Te Partiro ואת The prayer, הדואט המוכר מסלין דיון – הפעם עם שירלי מימון (בחירה מוצלחת).
בלומפילד לא ידע ערב כזה. יפו נסתמה בפקקים, ולא מכדורגל. האופרה באה לאיצטדיון. הקהל שרכש כרטיסים יקרים וישב על הדשא צפוף בכיסאות פלסטיק, קיבל את בוצ'לי באקוסטיקה סבירה לזירת ספורט. הוא לא הגיע לשמוע עוד טנור אופרה, אלא את הטנור הכי מבוקש בעולם. אנדריאה בוצ'לי, היצוא הגדול ביותר של איטליה, הוא מזמרי האופרה היחידים בעולם, שכל זמר פופ שני ירצה להקליט איתו דואט. מאז Time To Say Goodbye עם שרה ברייטמן, המניה שלו כמשת"פ חזקה מכל זמר אופרה אחר.
בוצ'לי עלה ביעילות על נוסחת הקרוס-אובר: לא להיות מקובע לסגנון או סגנון ווקאלי מסוים. ההבנה כי מיזוג ז'אנרים יביא את הקהל הגדול. זה היה ערב "הכל כלול", המשלב מחול מודרני, מוזיקה פופולרית, התזמורת הפילהרמונית, מקהלת גארי ברתיני, אורחים מיוחדים, שהוסיפו גיוון ועוצמה להפקה לא מגובשת מבחינת טהרני המוסיקה הקלאסית הקונבנציונלית.
הביצועים הווקאליים החמים של בוצ'לי הם באמת אטרקציה מצמררת. אפשר היה לראות את הריכוז והאכפתיות שהאמן הזה משקיע אפילו בקמטי מצחו. לפעמים, הוויברטו של בוצ'לי היה כל כך חזק, שהמיקרופון רעד בלי מגע.
המופע התחלק לשניים: בחלק הראשון בוצ'לי שר באיטלקית אריות של ביזה, ורדי, פוצ'יני, ג'יורדנו, מונטי. החלק השני הוקדש ללהיטים ולילדים שלו.
בתו בת העשר של בוצ'לי וירג'יניה מצטרפת לאביה שאוחז במפתיע בגיטרה לביצוע של "הללויה" של לאונרד כהן, שגורם לך להתגעגע למקור או לביצועים אלמותיים של השיר הזה. בנו , מתיאו שר איתו Fall On Me. הבן יפיוף אבל לא זמר גדול… הבת חמודה. המשפחתיות גם היא חלק מעסקת חנופת "הכל כלול". מבחר השירים היה בחלקו חסר השראה כמו You'll Never Walk Alone לעומת ביצוע טוב יותר של  Amazing Grace. הסופרן הנשית שליוותה אותו ב-Time to Say Goodbye הייתה מדהימה.
לא היו הפתעות בבחירת השירים. מבחינת הקהל זה היה יתרון: הוא המתין לשירים האחרונים. בשביל Con Te Partiro ו – Nessun Dorma קונים כרטיס לבוצ'לי. מבחינתו – אלה השירים שבלעדיהם חווית בוצ'לי לא היתה מושלמת, ולמען האמת, זו היתה חוויה של פעם בחיים.

אנדראה בוצ'לי Time To Say Goodbye איצטדיון בלומפילד 8.6.22

אנדראה בוצ'לי ובתו וירג'יניה שרים "הללויה" של לאונרד כהן

אנדראה בוצ'לי שירי מימון The Prayer איצטדיון בלומפילד 8.6

 

צילום: מרגלית חרסונסקי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן