אנואל AA ואוזונה Los Dioses

אנואל AA ואוזונה Los Dioses

הזוג הפורטוריקני, ענקי הפופ הלטיני, הראפר אנואל AA וזמר הרגאטון, אוזנה, מעוררים את ימי המסיבות ששבקו בימי הקורונה באלבום  אוסף שירים גרוביים

4/5

הזוג הפורטוריקני, ענקי הפופ הלטיני הראפר אנואל AA וזמר הרגאטון, אוזנה מעוררים את ימי המסיבות ששבקו בימי הקורונה באלבום אוסף שירים גרוביים, שמעורר מחדש את הז'אנר בתפר שבין פופ לראפ.
אוזונה מוכר ברחבי העולם בזכות ה"טאקי טאקי "הגרובי של 2018 עם קרדי ב 'וסלינה גומז, ואילו אנואל AA עם החיבור שלו ל – 6ix9ine שהיה עם BEBE. יחד מככבים הכוכבים הפוארטוריקנים בפסגת עולם המוסיקה הלטיני. ל 'לוס דיוזס', הוא פרויקט שיתופי של שניים שויתרו על אגואים ענקים למען יצירה משותפת. השניים מבינים כי גםמי שאינו דובר ספרדית, יתמכר לשיר כמו ‘Antes’, על הכמיהה לפגוש את האישה היפהפייה שהם פגשו במועדון פעם נוספת. Ante האנרגטי הוא תזכורת לימי המסיבות שרבים מתגעגעים אליהן.
מצד אחר אנואל א.א ואוזונה מתחברים על אקורדים נוגים של של פסנתר ב- ‘Perfecto’ בבלדה, ומייצרים רבגוניות לא צפויה. הרגש חוצה את מחסום השפה, ויוצרי הרגאטון והראפ האלה עושים את זה בקלות טבעית.
‘Los Dioses’ מייצג את העידן הטרום מגה סטארי בעולם המוסיקה הלטיני, בו כוכבים חוברים כדי להפיץ את המוזיקליות המשותפת שלהם.

אנואל AA ואוזונה Los Dioses

;

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן