אלישע נחמיאס יש לי סיכוי אקס פקטור 2021

אקס פקטור לאירוויזיון הדמעות הגימיקים ואלישע נחמיאס אחד

העורכים ידעו לצרף קטעים כדי לייצר את ההקצנה על הפתיחה - דמעות בשפע. מסיקה בכתה. דנקר בכה. נטע הזילה.

4/5

אקס פקטור הפכה להכוכב הבא לאירוויזיון. בבחירת השופטים לא לקחו הימור. אביב גפן, מירי מסיקה, נטע ברזילי, מרגול, רן דנקר. צריך להוסיף רק דמעות, ולבדוק אם מדד הרייטיינג זינק לקצה הסקאלה. העורכים ידעו לצרף קטעים כדי לייצר את ההקצנה על הפתיחה. דמעות היו בשפע. מסיקה בכתה. דנקר בכה. נטע הזילה. השיטה עובדת: מתמכרים לדמעות.
לא אהבתי את הגימיק הבומבסטי של קמא קמילה, שדחפה את אזרבייג'ן לתוך Sweet Dreams של יוריתמיקס. נטע ברזילי נשפכה על השיר. הייתי בצד של גפן, שאיבחן "תרמית מוזיקלית" ואי-אותנטיות. גם דנקר חשד, אבל הצטרף למעבירים. יכול להיות שקמילה היא טאלנט בעבודה בעיניים. יש מי שמאמינים שלאירוויזיון דרושים לא רק טאלנטים, אלא גם עובדים בעיניים.
את "קנית לי עץ ירוק מפלסטיק" ששר עילאי אלמקייס קניתי. הוא סלסל בצורה כזו, שמרגול, זו ששרה את השיר במקור, אמרה: "זה לא מזרחי". אני הייתי אומר למרגול: מה את פוחדת מ"מזרחי". הבחור הזה לא הולך להשתאכנז. הוא אותנטי במה שהוא. מאופק, לא מלוקק.
מיכאל בן דוד נראה כמו מועמד אידיאלי לאירוויזיון. יש לו קול פלצטי נפלא, אישיות אקסצנטרית, ביטחון חבל"ז. יש לו את קהילת הלהט"ב הגאה מעריצת התחרות בגב. מרגול הגדירה אותו "דיווה". בן דוד נתן קאבר על סף המושלמות ל – Juice  של ליזו. נטע חשבה שבעיית המבטא שלו היא מכשול. אני חושב: זה בטל בשישים.

האירוויזיון באיטליה השנה. יכול להיות בלבול אם ישלחו את אנה סטפני בת 25, שהיא זמרת איטלקיה ברמ"ח אבריה. הגרסה שלה ל – Soldi, שבוצע על ידי מחמוד, השיר ייצג את איטליה באירוויזיון 2019 בתל אביב, היתה שווה הרבה סופרלטיבים כולל זה של אביב גפן – "יכול להיות שאנחנו רואים את הזוכה באירוויזיון". זה נשמע כמו למכור שלג לאסקימוסים, אבל האיטלקים בטוח יאהבו אותה.

ענבל ביבי מהעונה הראשונה של אקס פקטור חזרה אחרי 8 שנים. אז היא היתה בת 15 – מבטיחה מאוד. הפעם, אקס פקטור לאירוויזיון – ההבטחה לבשה מימד של זמרת נפלאה ששרה באוריינטציה בוגרת ובשלה Time After Time המוכר מסינדי לאופר.

נהר הדמעות של השופטים עלה על גדותיו במהלך ואחרי "יש לי סיכוי" ששר אלישע נחמיאס בן 19, שגדל בכת הירושלמית של דניאל אמבש. יש לו סיפור שהעלה את מד האמוציות בביצוע שירו של אביתר בנאי שהיה נפלא באיפוק, בכנות, בצניעות. היה בשקט שלו סוג של קסם שובה לב. היתה תחושה שיותר מאשר השופטים  התרגשו מנחמיאס, הם חשפו "שריטות" מהעולם שלהם, במיוחד רן דנקר.

אקס פקטור פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. כל מילה בסלע , היה ברור שנטע ברזילי שהיא גימיק בעצמה תתלהב מקמילה , שתיהן על הפנים
    ענבל ביבי ואן סטפני היו היחידות בפרק הזה ששוות אירוויזיון , חבל שהתמקדו שוב יותר בסיפורים אישיים סוחטי דמעות ופחות
    במתמודדים ראויים לייצג אותנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן