ברזוליק

ברזוליק – ליבי

ביצוע: רויטל לוין מלכה וגלית ושדי

מילים: ארז ברזוליק לחן: קורין אלאל הפקה מוזיקלית: גלית ושדי
3.5/5

תופעה: יוצרי שירים, שאינם המבצעים שלהם (סינגר-סונגרייטרים) מופיעים במשבצת שהיתה שמורה תמיד למבצעי השירים. ההבלטה הזו מוצדקת כביכול כשמדובר ב"פרויקט", אסופת שירים שכולם נכתבו ע"י היוצר. במקרה הזה – "באוניברסיטה של החיים" של ארז ברזוליק, אי.פי בן חמישה שירים. מבצעות השיר, גלית ושדי ורויטל מלכה מופיעות ברשימת הקרדיטים, אבל לא בראשה. לא בטוח שאני מבין את היומרה. האם מדובר כאן במיני אלבום קונספט? לפי הקומוניקט שנשלח עם השיר, זהו "האלבום הלהט"בי הראשון", שמחבר מבצעים שכולם (פרט לרעות יהודאי) הם חברי הקהילה הגאה, והשירים הם על מערכות יחסים בחיי הקהילה.
לעצם העניין – האומנותי: השיר מבטא תוגת געגוע לאהבה לא מושבת, שמשדרת  ניכור אורבני. מנגינה  יפה בפשטותה, השירה הצנועה של הזמרות מתמזגת עם קו האווירה המדוכדכת של השיר, אבל אינה מבליטה איכויות זמרתיות, מעט אנמית. יש כאן פוטנציאל לביצוע שיעמיק את השיר (קורין אלאל עצמה?)   מבחינה זו (ביצוע) אעדיף שיעור אחר באוניברסיטה של החיים מאת ארז בזוליק. 



לִיבִּי נֶעֶלְמָה בָּרְחוֹבוֹת, בֵּין מַחְשְׁבוֹת/ וְלֹא חָשְׁבָה יוֹתֵר עָלַי.

אָמְרוּ לִי שֶׁרָאוּ אוֹתָהּ יוֹצֵאת/ וְלֹא מוֹצֵאת.
יָדַעְתִּי שֶׁזֶּה לֹא נָכוֹן, אוּלַי.
תֵּל אָבִיב פִּתְאוֹם נִרְאֵית אַחֶרֶת/ וְרַק הַגַּעְגּוּעַ, לֹא חוֹשֵׁב בִּכְלָל לַחְלֹף.
עוֹד שָׁנָה וְעוֹד שָׁנָה עוֹבֶרֶת/ וְרַק הַגַּעְגּוּעַ, בְּוַדַּאי מָצָא לוֹ חוֹף.
לִיבִּי לֹא הִשְׁאִירָה שׁוּם תְּמוּנָה/ רַק מַנְגִּינָה – נִגַּנְתִּי לְעַצְמִי אֶתְמוֹל.
אֲנָשִׁים אָמְרוּ לִי שֶׁשָּׁמְעוּ וְגַם רָאוּ/ סָלַחְתִּי לָהּ וְלִי כְּבָר עַל הַכֹּל.
תֵּל אָבִיב פִּתְאוֹם נִרְאֵית אַחֶרֶת…
לִיבִּי אָז אָמְרָה שֶׁחֲבֵרִים אֲמִתִּיִּים/ דּוֹקְרִים עִם הָאֱמֶת רַק בַּפָּנִים.
הַשֶּׁמֶשׁ עוֹד זוֹרַחַת לִפְעָמִים בַּמּוֹעֲדוֹנִים/ תַּגִּידוּ לָהּ שֶׁתַּחְזֹר אֵלַי.
תֵּל אָבִיב פִּתְאוֹם נִרְאֵית אַחֶרֶת…

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן