בריאן מיי משתף בגרסה מחודשת של הסינגל Too Much Love Will Kill You משנת 1992

בריאן מיי משתף בגרסה מחודשת של Too Much Love Will Kill You

"זה השיר החשוב ביותר שכתבתי אי פעם כי הוא מסכם בשבילי את מסע החיים".

/5

בריאן מיי, גיטריסט להקת קווין,  משתף בגרסה חדשה שלו  ל – 'Too Much Love Will Kill You' משנת 1992 (האזינו מטה) השיר הופיע באלבום הסולו של הגיטריסט קווין 'Back To The Light', שיוצא מחדש ב -6 באוגוסט, ומיי מכנה אותו "במובן מסוים, השיר החשוב ביותר שכתבתי אי פעם".
הגרסה החדשה של 'יותר מדי אהבה תהרוג אותך' היא רימסטר של השיר המקורי. "כולל צליל הקלידים המקורי שניגנתי כשכתבנו את השיר", אומר מאי.
"אני ופרנק מוסקר (המוסיקאי), וחברתו באותה תקופה, היינו בחדר וזה היה כמו מפגש טיפולי בשבילי. פשוט שפכתי את כל המילים האלה כי הרגשתי שאני לכוד. הייתי במקום שמעולם לא יכולתי לצאת ממנו. כל מה שיכולתי לעשות זה לכתוב על זה. זה השיר היחיד שכתבתי בתקופה של תשעה חודשים או שנה".
מיי מתייחס לשיר נכון לעשיו: "הדברים שאני מתמודד איתם עדיין קיימים. 'יותר מדי אהבה תהרוג אותך' הוא כרוניקה של מה שבעצם קבור עמוק בתוכי. כל מילה עליה, כפי שאני מקשיב לה עכשיו, כל מילה נחשבת בשבילי. כל מילה חשובה. כך בדיוק אני חש בפנים.
"הגעתי להבנה שלא השתניתי כל כך. זו ההזדמנות היחידה לספר את זה כפי שחוויתי את הסיטואציה. במובן מסוים, זה השיר החשוב ביותר שכתבתי אי פעם כי הוא מסכם בשבילי את מסע החיים".

בריאן מיי משתף בגרסה מחודשת של הסינגל Too Much Love Will Kill You

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן